آخرین اخبار

تجلیل از خادمان راهیان نور در گچساران

از ۱۳۵ نفر از خادمان شهدا در قالب طرح راهیان نور در گچساران تجلیل شد.

اشتراک گذاری
10 October 2018
کد مطلب : 21514

تجلیل از خادمان راهیان نور در گچساران

سیدظهرالدین پورالحسینی، مدیر آموزش و پرورش گچساران روز گذشته، ۱۷ مهرماه با بیان اینکه سال گذشته هزار و۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنگ هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند، گفت: از این تعداد ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و ۶۰۰ دانش‌آموز پسر بودند.
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید قرار است هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز به مناطق جنگی اعزام شوند، افزود: ۱۸ مهر امسال ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و ۷۰۰ دانش آموز پسر در اولین کاروان راهیان نور گچساران به مناطق عملیاتی اعزام خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران بیان کرد: پارسال ۶۰ نفر از کارکنان آموزش و پرورش و ۷۵ نفر از کارکنان ادارات مختلف به عنوان خادمین شهدا به کاروان‌های راهیان نور خدمت‌رسانی کردند.
همچنین، علی‌اصغر نورایی‌نسب، فرمانده سپاه ناحیه گچساران نیز گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی باعث می‌شود که در سنین نوجوانی با فرهنگ ایثار و شهادت و راه و هدف شهدا بیشتر آشنا شوند.
وی افزود: دانش‌آموزان با بازدید از مناطق عملیاتی باید شهدا را الگو خود قرار دهند و ادامه‌دهنده راه آنها باشند.
بنابراین گزارش، همچنین، عبدالرحیم رحیمی، فرماندار گچساران نیز با اشاره به اینکه شهرستان گچساران ۳۶۰ شهید را تقدیم نظام وانقلاب کرده است، اضافه کرد: ۱۰۵ شهید این شهرستان دانش‌آموز هستند.
وی تصریح کرد: امنیت ما مدیون خون شهدا است و ضرورت دارد نسل جوان به وصایای شهداعمل کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *