آخرین اخبار
اشتراک گذاری
03 October 2018
کد مطلب : 21381
وضعیت نامساعد این روزهای کشور در زمینه های اقتصادی و معیشتی به گونه ای است که از هر موضوعی بجز بررسی این شرایط صحبت کنیم به نوعی به بی توجهی به وضعیت جامعه متهم می شویم ! اما بر هیچ کس پوشیده نیست که یکی از مهمترین دلایل بوجود آمدن این مشکلات در کل کشور ، سوء مدیریت در سطح کلان تا سطوح پایین تر است.
در ادامه تصاویری مربوط به ادارات کهگیلویه و بویراحمدمنتشر می شود تا نشان دهنده ی این موضوع باشد که برخی از مدیران ناکارآمد در این استان محروم چندان توجهی به حوزه مدیریت خود ندارند.
۱ – در تصاویر زیر یکی از خودروهای پلاک قرمز(دولتی) دیده می شود که نشان دهنده حضور اعضای یک خانواده در این خودرو دارد. نکته جالب این تصاویر این است که در یکی از پارک های استان کردستان و در دوروز تاسوعا و عاشورا ثبت شده است. بنابر این این خودرو نمی تواند ادعای ماموریت یا چیزی شبیه به آن را داشته باشد. این در حالی است که بارها از طرف مسئولین ذی ربط تذکر داده شده است که استفاده شخصی از خودروهای دولتی نقض صریح قانون است و با متخلفین برخورد خواهد شد!
لازم به توضیح است شماره و تصویر به یکی از دستگاه های متولی برای شناسایی اداره مالک خودرو ارسال شد اما متاسفانه اعلام نشد که خودرو متعلق به کدام یک از ادارات استان است و در صورت اعلام دستگاه های نظارتی اصل تصاویر در جهت روشن شدن ماجرا برای آنان ارسال خواهد شد.
۲ – تصاویر زیر از درب های ورودی و تابلوهای سردر برخی ادارات در مرکز استان است! در این تصاویر چنان زشتی و بی سلیقگی موج می زند که هر بیننده ای را به این فکر فرو می برد ! و هزینه های اندکی که برای تعمیر و رنگ آمیزی این فضاها لازم است اما صورت نمی گیرد ، نمی تواند چیزی به غیر از بی توجهی این مدیران به فضای فیزیکی تحت مدیریت خود باشد.
این تصاویر و مشکلات شاید در مقابل وضعیت بغرنج معیشتی این روزها قابلیت برجسته سازی نداشته باشد اما می توان این نتیجه را گرفت که برخی مدیران در استان به طور یقین از حوزه مدیریت خود چندان اطلاع و توجهی ندارند و فقط به دنبال سپری کردن روزها و انجام اقداماتی خاص با اولویت راضی نگه داشتن نمایندگان هستند! و چگونه می توان به مدیری برای مدیریت در شرایط سخت اعتماد کرد که حتی قادر به نظارت بر چنین مشکلات پیش پا افتادی را ندارد؟!

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *