آخرین اخبار
اشتراک گذاری
25 August 2018
کد مطلب : 20079

صبح امروز جلسه کمیته برنامه ریزی با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس و معاون هماهنگی برنامه و بودجه،مدیر کل امور عشایری و مدیر کل نوسازی مدارس استان و شهرداران ،بخشداران ،ائمه جمعه واعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه به ریاست فرماندار برگزار شد.

عدل هاشمی پور در این جلسه با انتقاد شدید خطاب به دو مدیر کل بی خاصیت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ولله بهالله آقای علمیردانی و علوی دو مدیر کل اداره راه و شهرسازی و ورزش و جوانان به این استان خیانت می کنند.

وی افزود؛اقای فرماندار و مدیران دستگاه های مربوطه تشریف ببرند پاشنه درب را از جا بکنند.

هاشمی در ادامه افزود؛علیمردانی مدیر کل راه و شهرسازی مدیر کلی نیست که بتواند در این استان خدمت کند ،مدیرکلی که عرضه برگزاری یک مناقصه را ندارد به این استان خیانت می‌کند.

نماینده مردم کهگیلویه با بیان اینکه آقای علیمردانی باید جدی‌تر با پروژه‌های راه و شهرسازی برخورد کند تصریح کرد: من شنیدم اعتباری از جاده سوق قرار است جابه‌جا شود به هیچ وجه کسی اجازه ندارد اعتباری از جاده سوق را کسر و به جای دیگری منتقل کند هر پروژه‌ای پولش باید در همان پروژه هزینه شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه اعتباراتی از وزارت نفت خارج از چهارچوب گرفتم اما مدیران برای جذب این اعتبارات اقدام نکردند، گفت: خارج از بودجه استانی و از محل بودجه نفت برای چمن‌های مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره مجوز گرفتم ولی متاسفانه هنوز خروجی خوبی نداشته است.

وی، ادامه داد: من این گله‌مندی را دارم و امیدوارم مدیرکل ورزش و جوانان هر چه سریعتر تکلیف هشت چمن مصنوعی که آقای زنگنه لطف داشتند را تعیین کند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان عرضه برگزاری مناقصه برای چمن‌های مصنوعی را ندارد گفت: مدیرکل ورزش با یان کم‌کاری دارد خیانت می‌کند.

شهابی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این نشست گفت که علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی به علت ناتوانی در جذب بودجه جاده سوق قصد دارد یک میلیارد تومان از اعتبار این پروژه را جابه‌جا کند.

این در حالی است که جاده سوق با گذشت ۱۰ سال هنوز تکمیل نشده و به علت آمار بالای تصادفات به جاده خون نام گرفته است.

علیمردانی در آخرین مصاحبه با رسانه‌ها زمان تکمیل و بهره‌برداری جاده سوق به دهدشت را حداکثر تا هفته دولت عنوان کرده بود اما طبق گفته نماینده مردم در مجلس این پروژه به افتتاحیه‌های هفته دولت امسال هم نرسید.

 

 

تشکر ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از نماینده کهگیلویه بزرگ بخاطر تلاش و توفیق در جذب اعتبارات ملی

عدل هاشمی پور در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه گفت: فرماندار و مدیران شهرستانی نهایت تلاش خود را در جهت تخصیص بودجه های اعلام شده بکار گیرند.

جلسه کمیته برنامه ریزی کهگیلویه در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

مهندس عدل هاشمی پور در مورد لزوم توجه مدیران به پروژه های نیمه تمام اظهار داشت: ضرورت دارد اولویت تأمین و تخصیص اعتبار به پروژه های اصلی و نیمه تمام باشد و تا حد امکان از تعریف پروژه های جدید خودداری شود.

نماینده مردم کهگیلویه خطاب به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: باند اضطراری دهدشت ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و در تلاش هستیم تا از طریق دفتر مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران تملک زمین آن در دشت مازه صورت پذیرد که لازم است سازمان برنامه نسبت به بودجه و احداث آن توجه کافی داشته باشد.
همچنین لازم است بخاطر جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و جلوگیری از حاشیه نشینی، بودجه بنیاد مسکن و سایر خدمات لازم افزایش یابد.

سردار هاشمی از تأمین اعتبار مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از دفتر مقام معظم رهبری به جاده پاتاوه _ دهدشت خبر داد و افزود: مسئولین در تخصیص این مبلغ و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان ختصاص داده شده به سد آبریز مارون توجه و پیگیری لازم را بعمل آورند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی بودجه اختصاصی به آب شرب بخش دیشموک را ناکافی و ناچیز دانست و عنوان کرد: مردم شریف بهمئی بخاطر فرهنگ بالا و علاقمندی به نظام جمهوری اسلامی، خویشتنداری نموده و از حرکت های اعتراضی که در سایر مناطق به خاطر تنش آبی رخ داد، اجتناب می نمایند لذا ضرورت دارد که مسئولان، مردم دیشموک را دریابند و حداقل با افزایش ۲ میلیارد تومان دیگر جهت احداث محزن و ایستگاه پمپاژ، مشکل آب شرب آن منطقه را بصورت اساسی حل نمایند.

نماینده مردم کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خود مراتب اعتراض خود را به مدیران کل راه و شهر سازی و ورزش و جوانان استان اعلام کرد و افزود: چه دلیلی دارد که با وجود تأمین اعتبار ریالی، ماه ها از ابلاغ ۸ چمن مصنوعی کهگیلویه میگذرد اما مراحل اجرا و احداث آنها انجام نمیشود؟

چرا جاده تنگ چویل دیشموک که مهندس زنگنه لطف داشتند و از محل اعتبارات نفت بودجه آن را تأمین نمودند، اجرایی نمیشود؟
چرا علیمردانی قصد دارد بودجه جاده سوق را جابجا نماید؟

به او تذکر میدهم که حق انجام چنین کاری را ندارد..

هاشمی پور به عدم ساماندهی گلزار شهدا و بودجه اختصاصی نیز اعتراض کرد و اظهار داشت:
علیرغم تلاش مسئولان بنیاد شهید، ساماندهی و جاده های دسترسی به قبور مطهر شهیدان در خور شأن نیست و مسئولان امر می بایست چاره اندیشی لازم را بصورت جدی در دستور کار قرار دهند.

مهندس هاشمی پور سدهای کوهبرد و سرپری را موجب اشتغال پایدار و تنها راه نجات کشاورزی منطقه حومه غربی دانست و عنوان کرد: حقوق مردم را در بحث تملک اراضی زمین های پایین دست سدها بپردازید تا معارضات محلی و موانع کار برطرف گردند.

لازم به ذکر است آقای شهابی نسب معاونت سازمان برنامه و بودجه استان از همکاری و تلاش های گسترده و توفیق نماینده کهگیلویه در جذب اعتبارات ملی و استانی تشکر و قدردانی نمود.
همچنین مدیران کل نوسازی مدارس و امور عشایر استان بخاطر تلاش و پیگیری های سردار هاشمی پور، در تامین اعتبار و خدمت رسانی لازم در حوزه تحت مدیریت خود، تشکر و سپاسگزاری نمودند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *