آخرین اخبار

اجلاسیه نماز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی

فرماندار گچساران گفت: اجلاسیه نماز در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بهبود سلامت اخلاقی و اجتماعی نسل جوان موثر است.

اشتراک گذاری
16 October 2016
کد مطلب : 1993

عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه استانی نماز در گچساران افزود: برنامه های متنوع و گسترده ای در دولت تدبیر و امید در زمینه نماز و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی در حال شکل گرفتن است.
وی حضور و مشارکت مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در مقوله نماز را ضروری دانست و گفت: تلاش برای تحقق اهداف و دستورات قرآنی و منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه نماز و ایجاد حساسیت نسبت به اقامه نماز از اهداف برگزاری این اجلاسیه است.
رحیمی تصریح کرد: با دایرکردن نمازخانه برای اقامتگاه ها و اماکن عمومی در سطح شهرستان می توان به اشاعه و گسترش اقامه نماز کمک فراوانی کرد.
وی گفت: شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی و مردمی گچساران در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، بررسی و آسیب شانسی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز از دیگر اهداف برگزاری این اجلاسیه است.
مسئول ستاد اقامه نماز گچساران در این نشست گفت: شناسایی ظرفیت ها و استفاده از شرایط موجود در شهرستان در زمینه نقش نماز به رشد بهتر گچساران کمک می کند.
سید فاضل رضایی اظهار داشت: نخستین اجلاسیه استانی نماز با هدف گسترش فرهنگ نماز ۱۲ آبان در سالن آزادی دوگنبدان با حضور محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور برگزار خواهد شد.
وی گفت: تاکنون تلاش ها زیادی در زمینه ترویج فرهنگ نماز در مراکز مذهبی انجام شده و برگزاری این اجلاس به منظور ترویج بیشتر این فریضه دینی در جامعه است.
رضایی تصریح کرد: بررسی وضعیت نماز و گرایش نسل جوان به نماز و اعتقادات دینی در دستور کار این اجلاس است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: ۴۰ روحانی در سال تحصیلی جدید در اقامه نماز جماعت مدارس این شهرستان مشارکت دارند.
ظهیرالدین پورالحسینی ابراز کرد: هم اکنون ۳۸ باب از مدارس گچساران نمازخانه دارند.
وی ادامه داد: با وجود اینکه بیشتر مدارس این شهرستان در نوبت صبح فعالیت دارند ولی نماز یا به صورت انفرادی و یا جماعت در این فضاها با حضور دانش آموزان اقامه می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *