آخرین اخبار
اشتراک گذاری
11 August 2018
کد مطلب : 19723

 

پس از کش و قوس های مبهم وفراوان و احکام شبانه در شبکه ی بهداشت ودرمان کهگیلویه و عزل دکتر خادمی از مدیریت بیمارستان و متعاقب آن عزل دکتر دکترداوری از مدیریت شبکه، مجددا طی احکام جداگانه ای هردو نفر به محل خدمت خویش برگشته و در سمت های خود ابقاشدند.
پس از حکم دکتر ایلامی در ابقاء کورش داوری، اینبار حکم ابقاء دکتر طاها خادمی به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی کهگیلویه نیز صادر گردید.
در این حکم که توسط دکتر غلامعباس سبز معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان صادر شده است، تنها نکته ی قابل تامل این است که چگونه در ابقای دکتر خادمی آقایان ایلامی یا داوری نقشی نداشته اند و صدور حکم خادمی به امضای دکترسبز ابلاغ شده است!!
در پیام دکتر سبز آمده است: آقای دکتر خادمی نظربه تعهد و تخصص ؛شما را باحفظ سمت به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی منصوب میکنم.
آنچه در این حکم غیر معمول مینماید اینکه، طبق آیین نامه میبایست کورش داوری به عنوان مدیرشبکه بهداشت و درمان کهگیلویه حکم به ابقای خادمی بدهد نه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان.
ابلاغ این حکم نشان میدهد که کورش داوری از مواضع خویش عدول نکرده است ودر برابر تصمیم خویش در مورد دکتر خادمی عدول نکرده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *