آخرین اخبار

اولتیماتوم زارعی به رئیس جمهور

“غلام محمد زارعی” با اشاره به تغییرات احتمالی در کابینه دولت دوازدهم، در خصوص تغییر کابینه پیش از ورود مجلس گفت: دولت پیش از ورود مجلس دست به ترمیم کابینه و تغییر بزند.

اشتراک گذاری
22 July 2018
کد مطلب : 18964

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: بهتر است دولت تغییراتی متناسب با شرایط، خواست مردم و هماهنگی با مجلس در کابینه انجام دهد.

 

وی اظهارکرد: البته رئیس دفتر رئیس جمهور نیز در مصاحبه ای اعلام کرده که رئیس جمهور در حال بررسی تغییر در کابینه است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بهتر است که دولت خودش تغییراتی متناسب با شرایط و خواست مردم و هماهنگی با مجلس را اتخاذ کند.

زارعی در خصوص تاثیرات انتخاب وزرای جوان و خلاق در فضای کنونی کشور تصریح کرد: باید کسی انتخاب شود که بتواند وزارتخانه را اداره کند و ترجیحا اگر جوان باشد در اداره امور انرژی و توانایی بیشتری از خود می تواند نشان دهد اما مهمترین شاخص برای انتخاب وزرا داشتن توانایی برای اداره وزارتخانه و انجام ماموریت های محوله است.

وی در رابطه با پیام تغییرات در کابینه به مردم و افکار عمومی اضافه کرد: پیام تغییرات در کابینه اینست که دولت با شناخت ضرورت های جامعه در تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی و پیشبرد اهداف مردم و خواسته ها و مطالبات مردم است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “اولتیماتوم زارعی به رئیس جمهور”

  1. روحانی says:

    چشم غلام محمد جان. حتماً چند وزیر را بخاطر روی گل جنابعالی عوض میکنم. مگر میشود خلاف نظر شما دوست عزیزم عمل کنم؟ البته اگر بتوانی دو یا سه وزیر جوان و پرانرژی بهم معرفی کنی خیلی خوشحال میشوم. اگر هم خودت افتخار بدی و یکی از وزارت خانه ها را به انتخاب خودت تحویل بگیری که خیلی خوب است. اگر صلاح میدانی تا جهانگیری را بفرستم کرمان پیش برادرش مهدی و معاونت اولی را شش دانگ بزنم بنامت. هر جور صلاح میدونی بهم بگو. بی صبرانه منتظرم که توی یکی دو روز آینده نظرت را اعلام کنی. ممنون و متشکر ارادامند شما حسن روحانی کلیدساز

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *