آخرین اخبار

اعتراض عدل هاشمی به روند اجرای پتروشیمی دهدشت

نشست مشترک نماینده مردم در مجلس، فرماندار کهگیلویه ، رئیس هلدینگ خلیج فارس و سایر مسئولان مربوطه در محل پتروشیمی دهدشت برگزار گردید.

اشتراک گذاری
21 July 2018
کد مطلب : 18921

 

نایب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده نظیر اتمام خاکبرداری، شروع ساختمان های غیر صنعتی و دیوارهای حایل اظهار داشت: مردم دیگر بیش از این تحمل و ظرفیت وعده های مسئولان را ندارند و امیدوارم جناب دکتر ربیعی با بهره مندی از تجربه و تخصص خود تصمیم قاطعی برای تسریع در روند اجرا، تأمین منابع مالی و پیشرفت جدی پروژه اتخاذ نماید و عقب ماندگی برنامه زمانبندی را جبران نمایند چراکه برنامه  تعریف شده به تایید جدی وزیر محترم نفت رسیده و دستور اکید مبنی بر تسریع در اجرا و به روز بودن آن داشته اند.

عدل هاشمی پور با بیان اینکه مهندس زنگنه همواره بر پایان زمانبندی پروژه اصرار دارند افزود:با تغییر مدیریت هلدینگ به نظر میرسد که مصوبات دو سفر قبلی وزیر نفت بالاخص برنامه کامل زمانبندی مورد توجه جدی نیست و در این صورت شخص وزیر می بایست پاسخگوی آن مصوبات و برنامه باشد.

دکتر ربیعی رئیس هلدینگ و مهندس اشرف زاده مدیرعامل شرکت پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان (پترول) که تحریم های جدید و عدم تامین منابع ارزی و ریالی را عامل عقب ماندگی پروژه عنوان می کردند با اعتراض مهندس هاشمی پور مواجه شدند که عنوان نمود: ظاهرا خبر ندارید که تحریم ها همیشه بوده و بخش اعظمی از مراحل دریافت  منابع ارزی و ریالی طی شده که نیاز است پیگیری جدی و مستمری اتخاذ گردد.

در پایان این نشت مصوب شد که اوایل هفته آینده جلسه مشترکی با وزیر نفت در تهران برای پیگیری ادامه کار و تعیین تکلیف نهایی پروژه برگزار گردد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *