آخرین اخبار

نوسازی ۲۸۰ دستگاه تاکسی فرسوده در دوگنبدان

۰
مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی دوگنبدان گفت: تعداد ۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در شهر دوگنبدان وجود دارد که از این میزان تاکنون ۲۸۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است.

اشتراک گذاری
01 July 2018
کد مطلب : 18403

سید نوید حسینی امروز در نشست بررسی مشکلات سازمان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی شهرداری دوگنبدان که با حضور فرماندار، شهردار و اعضای هیئت‌مدیره سازمان تاکسیرانی دوگنبدان در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان گچساران قریب به ۱۳۰۰ تاکسی‌تلفنی، بی‌سیم، آژانس و تاکسی‌های کد دار شخصی و رسمی وجود دارد که کار جابجایی مسافر درون‌شهری را انجام می‌دهند.
مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی دوگنبدان در ادامه بابیان اینکه تعداد ۷۵ آژانس تاکسی‌تلفنی فاقد مجوز در دوگنبدان فعالیت می‌کردند، گفت: از مجموع این تعداد ۳۵ تاکسی‌تلفنی برای ادامه فعالیت خود مجوز و پروانه کسب کردند.
وی افزود: در هر واحد تاکسی‌تلفنی بین ۱۰ الی ۱۵ تاکسی دارای مجوز در حال فعالیت هستند.
حسینی بابیان اینکه در فصل تابستان روزانه ۳۰ هزار مسافر به‌وسیله تاکسی‌تلفنی، بی‌سیم، آژانس و تاکسی‌های کد دار شخصی و رسمی جابجا می‌شوند، اذعان کرد: این آمار در فصل پاییز و زمستان به ۷۰ هزار نفر می‌رسد.
این مسئول ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۷۰۰ دستگاه تاکسی کار جابجایی مسافران را در درون شهر انجام می‌دهند که ۱۵ درصد این تاکسی‌ها گردشی هستند.
مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی دوگنبدان ابراز کرد: تعداد ۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در شهر دوگنبدان وجود دارد که از این میزان تاکنون ۲۸۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است.
حسینی بابیان اینکه هم‌اکنون ۹۰ درصد از تاکسی‌های گچساران با دریافت تسهیلات نوسازی شده‌اند، گفت: تعداد ۲۰ دستگاه تاکسی که معادل ۱۰ درصد است در سال جاری با دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل نوسازی خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تعداد ۲۵۰ راننده تاکسی درون‌شهری دوگنبدان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و تنها ۲۰ درصد از آن‌ها فاقد بیمه هستند که در حال پیگیری بیمه این افراد هستیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *