آخرین اخبار

نامه ای به رئیس شورای شهر یاسوج/شما و آقای نماینده چکاره هستید که شهر را بی صاحب می دانید؟

سید هدایت اکبری در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: روز اول مسئولان و متولیان امر گفتند که اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی خیابان بلادیان گچساران از محل اعتبارات کشوری به عنوان یک پروژه پایلوت تامین می‌شود. اما اکنون گفته می شود  این پروژه از محل اعتبارات بافت فرسوده تامین شده در حالی […]

اشتراک گذاری
13 June 2018
کد مطلب : 18095

سید هدایت اکبری در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: روز اول مسئولان و متولیان امر گفتند که اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی خیابان بلادیان گچساران از محل اعتبارات کشوری به عنوان یک پروژه پایلوت تامین می‌شود. اما اکنون گفته می شود  این پروژه از محل اعتبارات بافت فرسوده تامین شده در حالی که متعلق به تمام نقاط استان بوده است، ایشان گفته  انتظار می‌رود با توجه به دغدغه مردم در این زمینه مسئولان راه و شهرسازی صادقانه شفاف سازی کنند.

جواب: برادر خود شما داری شفاف سازی می کنید متوجه نیستید

اکبری با تاکید بر اینکه مگه یاسوج صاحب ندارد که اعتبارات بافت فرسوده آن باید جای دیگری هزینه شود.

جواب: جانا سخن از زبان ما میگویی، خودت و جناب نماینده چکاره هستید، یه کم بیشتر حواستون رو جمع می کردید برادر من،از قدیم گفتن اگه نزنی، می خوری.حالا شما هم زیاد خودت رو ناراحت نکن.از طرف دیگه یاسوج صاحب داره ولی مثل این که صاحبینش اهل کار نیستن،از یه طرف میگی بودجه رفت گچساران،از یه طرف پروازهای فرودگاه تعطیل شد و مشکلات دیگه ای که خود شما بهتر از هر کسی میدونی، حالا شما دست پیش رو گرفتی که پس نیفتی!

رئیس شورای شهر یاسوج بیان کرد: چرا برای پروژه پایش تصویری یاسوج با وجود سکونت ۴۰ درصد جمعیت استان در این شهر ۴۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص می‌دهند در حالی برای گچساران با جمعیت کمتر و شرایط متفاوت اعتبار دیگری در نظر گرفته می‌شود.

جواب: یه کلام حرف حساب، چرا شما از ما پرسیدی ما از چه کسی بپرسیم، ما شما را انتخاب کردیم که شهرمان صاحب داشته باشد اما مثل این که شما منتظر فرد دیگه ای هستید

اکبری یکی از معضلات شهر یاسوج را وانت بارهای میوه فروش و دستفروشان دانست و افزود: تمامی نیروهای اجرائیات شهرداری توسط این افراد مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و باید در این زمینه چاره‌ای اندیشیده شود.

جواب: ای کاش یک بار تصمیم قاطعانه ای گرفته می شد که دیگر شاهد این اتفاقات و حرف ها نباشیم.مگر بارها اعلام نشد که مشکل وانت های میوه فروش در یاسوج حل شده است و سامانادهی شده اند؟کجای کار لنگ می زند؟ چه کسانی کم کاری کرده اند؟

وی با بیان اینکه برای ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروش پای کار بودن پلیس راهور به تنهایی کافی نیست، ادامه داد: این افراد از پلیس راهور نمی‌ترسند و باید یگان امداد و یگان ویژه وارد عمل شوند.

جواب: با اجازتون از هیچ کس نمی ترسند

و اما حرف آخر؛ هفته قبل یکی از اعضای موثر شورای شهر یاسوج،همکار شما؟! فرمود که شهردار یاسوج آقای مقدم را ،نماینده محترم گچساران به یاسوج آورد و انتخاب کرد؟
شما کجابودید و اگر این چنین بود ،توقع داشتید اعتبارات کجا باید برود؟توقع شما درست نیست، اگر چنین نبود چرا جواب همکارتون را ندادید؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *