آخرین اخبار

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی مشخص شد+ جزئیات

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه مورخ ۲۱ اردیبهشت، حداکثر تا ۲۵ خرداد ماه سال جاری اعلام می شود.

اشتراک گذاری
12 June 2018
کد مطلب : 18046

 

امین اله بابویی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان مجری برگزاری این آزمون بوده، افزود: نتایج اولیه آزمون با سه برابر ظرفیت پذیرش، حداکثر تا ۲۵ خردادماه سالجاری اعلام و پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش تحت پوشش شرکت پیمانکار طرف قرارداد، در محل خدمت خود مشغول به کار خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه داوطلبین مجاز پس از اعلام نتایج می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه، از زمان مقرر تشکیل پرونده خود مطلع شوند، اظهار داشت: بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ داوطلب در این آزمون شرکت نموده که از این تعداد ۱۹۰ نفر جذب می شود.

نتایج نهایی آزمون، نیمه دوم مرداد ماه اعلام می شود

بابویی با اشاره به اینکه نتایج نهایی این آزمون، پس از بررسی پرونده و برگزاری مصاحبه تخصصی نیمه دوم مرداد ماه اعلام می شود، تصریح کرد: در این آزمون  یک هزار و ۸۹۳ شرکت کننده زن و یک هزار و ۷۱۴ شرکت کننده مرد با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی  استان در پایان یادآور شد: پذیرفته شدگان در ۳۶ رشته اداری، مالی و پشتیبانی، بهداشتی و درمانی پس از گذراندن مراحل مصاحبه و گزینش در واحدهای ستادی، بیمارستان ها و مراکز حاشیه شهر فعالیت خود را آغاز می کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *