آخرین اخبار

ماجرای بازگشت مجدد مدیران بازنشسته به کار در پایان سال ۹۶

رییس کمیسیون بودجه مجلس، توضیحاتی پیرامون بازگشت مجدد برخی مدیران به کار که در پایان سال ۹۶ بازنشسته بودند، ارائه کرد.

اشتراک گذاری
29 May 2018
کد مطلب : 17616

 

غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به ارائه گزارش دیوان محاسبات درباره پاداش پایان خدمت مدیران بازنشسته در پایان سال ۹۶ به کمیسیون بودجه، گفت: براساس گزارش ارسالی تمامی پرداخت ها به این مدیران قانونی و حتی بازگشت این افراد به کار نیز قانونی بوده است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، افزود: نکته مهم در این پرداخت ها و بازگشت به کارها این است که با توجه به اینکه در شرایط کنونی هدف قانون گذار ورود خیل افراد پشت صف ورود به پست های مدیریتی است، دولت و سه وزارتخانه ای که بازنشستگان را مجدد به کار بازگرداندند، اقدام صحیحی انجام نداده اند.

برخی رفتارهای دولت ممکن است برخی ظرفیت های قوه مجریه را حذف کند

وی با اشاره به موضع گیری مجلس در برابر این رفتارها، ادامه داد: این رفتارهای خاص سبب شده که مجلس اقداماتی انجام دهد که شاید از لحاظ منطقی صحیح نباشد همانند طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان که در واکنش به رفتار دولت بود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: این رفتارهای دولت ممکن است برخی ظرفیت های قوه مجریه را حذف و آنها را از این پتانسیل ها بی بهره کند.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه به وزرا تاکید کردم که بازنشستگان را مجددا به کار بازنگردانند، تصریح کرد:  به وزرا عنوان کردم که در غیر اینصورت مجلس قوانینی را تصویب می کند که کار را بدتر می کند، لذا طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان نیز بازتاب هیمن اقدامات دولت در بکارگیری بازنشستگان است./

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *