آخرین اخبار

واکنش فعال سیاسی به پیام مشاور فرماندار گچساران پس از حمله افراد ناشناس به وی

این موضوع نباید دست اویزی جهت محکومیت جناح فکری مقابل شما قرار گیرد.و از ان استفاده ابزاری گردد.
بدون شک انان که در حرف و کلام شعار زنده باد مخالف من سرمی دادند,در عمل و خاصه در سال۸۸مردود گردیدند

اشتراک گذاری
29 May 2018
کد مطلب : 17577

مشاور فرماندار گچساران در نخستین واکنش به حمله افراد ناشناس به وی پیامی صادر کرد.در ادامه یکی از فعالان سیاسی نسبت به این پیام متنی به این پایگاه خبری ارسال نموده که در ادامه می آید:

پیام مشاور فرماندار گچساران:

بسم الله الرحمن الرحیم

گر مرد رهی، میان خون باید رفت
از پای فتاده، سرنگون باید رفت
تو پای به ره بنه و هیچ مپرس
خود راه بگویدت که چون باید رفت

متاسفانه در اتفاقی نادر و دور از انتظار، شبانگاه بیست و نهم اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد و نود و هفت، مصادف با سالروز حضور گسترده مردم ایران اسلامی پای صندوق های رای، شاهد حرکتی بودیم که شاید بعد از گذشت نزدیک به چهل سال از انقلاب اسلامی و همینطور گذشت بیست و یک سال از تبیین دو نظریه « گفتگوی تمدن ها و زنده باد مخالف من» توسط سید محمد خاتمی در دوم خرداد، نشان داد که هنوز هم یاد نگرفته ایم که جواب اندیشه را باید با اندیشه داد نه با چوب و چماق.
آری، این حرکت دور از انتطار، نشان داد تا حاکم شدن دموکراسی فاصله زیادی داریم و آنچه تاکنون با نام دموکراسی از آن دم زده‌ایم، فقط در حد حرف و گفتار بوده است و در عمل چیزی به نام دموکراسی را اصلا به رسمیت نمی شناسیم.

حال اما با گذشت بیش از ده روز از وقوع این حادثه تلخ، دست به قلم شدم تا مصداق آیه شریفه « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» با نهایت احترام و به رسم ادب، در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس مراتب قدردانی خود را از یکایک شما مردم عزیز، مهربان و قدرشناسی که به هر طریق ممکن، سعی کردید ما را مورد لطف و محبت خویش قرار دهید و با حضور گسترده خود بر بالین حقیر سبب شدید که زخم های ناشی از ضربات چماق جاهلان بی خرد التیام بخشد و تحمل درد ضربات، سهل و آسان گردد و گام هایم را در مسیری که پا گذاشته ام برای آگاهی بخشی و میسر کردن مسیر آزادی و آزادگی، محکم تر از قبل بردارم.
همچنین تشکر ویژه دارم از مسئولین کشوری« مشخصا دکتر جهانگیری معاونت محترم ریاست جمهوری ، دکتر شریعتمداری وزیر محترم صنعت و معدن وتجارت ..»، مسئولین استانی و شهرستانی که چه به صورت تلفنی و چه حضوری جویای احوال حقیر بودند، مخصوصا جناب آقای دکتر تاجگردون که در اولین ساعات پس از حادثه، با حضور در بیمارستان شهید رجایی گچساران پیگیر وضعیت درمان حقیر و همچنین پیگیر دستگیری و برخورد قاطع با ضاربین بودند.

البته دلگیرم از این که ده روز از حادث شدن اتفاق مذکور می گذرد، اما بر خلاف انتظار، دو طیف سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به صورت رسمی هیچ واکنشی در محکوم کردن این اتفاق نشان نداده اند و بدتر این که با سکوت خویش نشان داده اند که از حذف فیزیکی جوانانی مثل حقیر زیاد هم ناراحت نیستند.

و اما بعد…

روزها و ساعت های پس از حادث شدن این اتفاق، به دلیل عدم شناسایی ضاربین، متاسفانه شاهد انتشار شایعاتی در سطح گسترده در مورد دلایل اتفاق و همینطور ضاربین در فضای حقیقی و مجازی بوده ایم.
حقیر ضمن رد هر گونه اختلاف شخصی یا خانوادگی با فرد یا افراد خاصی، هیچ شخص یا گروهی را متهم نکرده و نمی کنم و تنها منتظر اقدامات نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی هستم.
البته حدس زدن دلیل ضاربین برای اقدام به قتل حقیر، زیاد سخت نیست و آن هم چیزی جز به خطر افتادن منافع نیست؛ حال می خواهد منافع سیاسی باشد یا دست درازی به بیت المال..

در پایان ضمن تشکر مجدد از مسئولین امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان، منتظرم تا با روشن شدن هویت ضاربین، بهتر بتوانم با مردم سخن بگویم ..

فرزند کوچک شما
ایمان محمدپور فتح

 

واکنش فعال سیاسی به پیام مشاور فرماندار گچساران:

 

باعرض سلام و سلامتی خدمت دوست خوب و فرهیخته و
دگر اندیشم,جناب اقای ایمان محمدپور,امیدوارم که همواره در صحت و سلامت ,و بخشی از پازل توسعه و عمران و ابادانی گچساران و استان باشید.
نامه ای از سردرد و گله مندی و به شکل تقدیر و تشکراز موافقین و مخالفین فکری و عقیدتی خودکه در این مدت نسبت به صحت و سلامتی جنابعالی واکنش و عدم واکنش مناسب را داشتند,مرقوم داشتید و نسخه ای از ان را برای این مخلص خودتان ارسال داشتید.
و همچنین گله مندی نسبت به اینکه چرا مخالفین فکری جنابعالی در محکومیت اتفاق ناگواری که برای شما پیش امد,واکنش مناسبی نشان ندادند را خواندم.

بدون شک اگر پیام های مخاطبین خود را با دقت مشاهده نمایید,اگر مخالفین فکری شما بیشتر احساس همدردی و نسبت به این موضوع انزجار خود را نشان نداده باشند,بیشتر نباشند کمتر نیستندو خیلی از عزیزان که گچساران حضور دارند,بشکل حضوری و کسانی که حضور نداشتنددر فضای مجازی,مراتب ناراحتی و تألم خود را نسبت به ان اتفاق ناگوار اعلام وخدمت شما تقدیم داشتند.
اما ایمان عزیز
این موضوع نباید دست اویزی جهت محکومیت جناح فکری مقابل شما قرار گیرد.و از ان استفاده ابزاری گردد.
بدون شک انان که در حرف و کلام شعار زنده باد مخالف من سرمی دادند,در عمل و خاصه در سال۸۸مردود گردیدند,و ثابت نمودند که همانند بزرگان خود در جامعه جهانی که در رد انتخابات فلسطین و حماس و در مصر اخوان المسلمین و در یمن انصارالله و در لبنان حزب الله و… برامدند.انان هم فقط به عنوان دستاویزی جهت مطامع دنیوی خود از لیبرال دموکراسی استفاده ابزاری می کنند,و در عمل اعتقادی به ان ندارند.
و در طول این سالها مخالفانی که از نظر شما چماق به دست هستند,بیشتر به شعار زنده باد مخالف من,معتقد بودند.
و در همین دو انتخابات گذشته ریاست جمهوری باوجودتخلف های بسیار در سال۹۶و اختلاف نازل اراء در سال۹۲که اختلاف اراء کمتر از ۲۵۰هزار رای بود ان را ثابت کردند و به خیابان ها نریختند و سطل های زباله و اموال عمومی را اتش نزدند.
و شاکر درگاه الهی هستیم که سال ۸۸یازده میلیون اختلاف آرا بود و بزرگان اصلاحاتی همانند سیدمحمد خاتمی,مصطفی تاج زاده,سعید حجاریان و…در خفا بر ان شکست مهر تأیید زدندو در میدان عمل شیطان بزرگ امریکا که در استیصال قرار گرفته بود و حاضر گردیده بود,همه شرایط ایران را در موضوع هسته ای بپذیرد,با تبعیت از هوای نفس و قدرت طلبی اصحاب به ظاهر زنده باد مخالف من,جانی دیگر در نعش بی جانش دمیده شد,تا جان ملت ایران را به شمارش اندازد و چنگ بر گلوی ملت ایران بفشارد.و ما را در تحریم های ظالمانه دچار مرگ تدریجی گردانند.
از اینکه فرمودید بزرگان اصلاحات احوال شما را جویا شده اند,باعث خوشحالی و مباهات گردید که بزرگان اصلاحات لااقل این درس را بشکل نسبی از دکتر محمود احمدی نژاد,که تا پای جان پشت دوستانش ایستاده است,را به شکل نسبی اموخته اند.امیدوارم که این موضوع مبارک تداوم داشته باشد.
و اما قطعا ارسال خبر توسط دوستان و هم فکران شماو عدم محکومیت جنابعالی از سایت و کانال معاند آمدنیوز که امروز در کنار اسراییل و امریکا جهت منافع انان قرار گرفته است,محکوم است,هرچند شاید برای شما افتخار امیز باشد.و از اینکه شما و دوستان نزدیک شما این سایت را جهت پوشش خبری این واقعه انتخاب نمودید,جای گله مندی و انتقاد دارد
.و باید گفت در سال۸۸سیدمحمد خاتمی هم بخاطر اینکه دوستانش از او ازرده خاطر نگردند,همین تصمیم شما را که به محکوم ننمودن آمدنیوز اشاره نفرمودید,به دلیل اینکه معتقد بودند که سران وبدنه اصلاح طلبان از ایشان روی بر می گردانند و در عالم سیاست به مهره سوخته تبدیل می گردد,از گفتن حقیقت در ان سال با وجود اصرار بزرگان نظام از گفتن حقیقت چشم پوشی نمود,تا در عالم انسانی و اخلاقی مردود گردد.لذا با وجود عدم محکومیت کانال معاند
آمدنیوز توسط جنابعالی,باز هم با توجه به شناخت نسبی که نسبت به جنابعالی در مورد شعار زنده باد مخالف من دارم,شما را به شخصه سزاوارتر از بزرگان اصلاحات در عمل به این شعار می دانم.لذا تقاضا دارم از میدان حریت,و مروت خارج نگردید و این موضوع را دستاویزی جهت امیال جناحی نگردانید و دوستان مخالف اندیشه خود را رنجیده خاطر نگردانید.

در پایان امیدوارم در اینده نزدیک مسببان حادثه حمله به شما شناسایی و به دست دستگاه عدالت سپرده و انچه که به عدالت نزدیک تر است,نسبت به انان اعمال گردد.
پیروز و مانا باشید.
دوست مخالف اندیشه سیاسی و موافق امور اجتماعی و فرهنگی شما
سیدسعادت الله حسین پور
ده بزرگ.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۷ responses to “واکنش فعال سیاسی به پیام مشاور فرماندار گچساران پس از حمله افراد ناشناس به وی”

  1. Anonymous says:

    با این مطالب عوام فریب می خواهی خود را تطهیر کنید بیش از این ابروی خود را نبرید راستی هنوز مجردی به فکر ازدواجت باش

  2. گچساران says:

    احسنت جناب حسینی، کاش زودتر دلیل این ضرب و شتم را همه مردم بفهمند و متوجه شوند که سیاسی نبوده ولی اصلاح طلبان هوچی گر چطور با بوق و کرنا مورد را به سیاسی بودن وصل کردن تا ابروی این بنده خدا نرود، ضمنا مگه این اقا کیه که اینقد بهش بها میدین ، الکی ادمخای کوچک رو بزرگ نکنید توروخدا، هر خربزه ای لرز داره …… انشاالله دلیل واقعی این ضرب و شتم بزودی اعلام شود هر چند که اقای تاجگردون اجازه اعلام دلیل رو به نیروی انتظامی یا داذگستری نمیده و با رایزنی های خود جلو اینکار رو میگیره

  3. اهل فتح says:

    اول اینکه موضوع ضرب و شتم اصلا سیاسی نبود و ما اقوام نزدیک میدانیم موضوع چه بوده و بزودی روشن می شود . دوتا اطرافیان آقای محمد پور فورا موضوع را به شب که منافقین و سایت های خارجی کشاندند که آقای تاجگردون هم از این موضوع مبرا نیست که باعث تضعیف نظام شدند سوم اینکه در متن آقای محمدپور سراسر کبر و غرور شماره میشود و لاف اینکه کی جویای احوالم شده . یعنی آقای محمدپور همسایه و اقوام اهمیتی نداشته و جهانگیری و شریعتمداری فقط احوال شما رو پرسیدند ؟ درضمن شب حادثه آقای محمدپور همراه چه کسی یودند؟ لطفا بیان کنید تا مردم بدانند

  4. سام says:

    درود بر جناب حسینی

  5. مطلع says:

    جناب محمدپور بهترین گزینه اول برای خودت بعد برای جناح تمامیت خواه و عوام فریب سیاسی جنابعالی اینه که ضاربین و علت آن برای مردم روشن نشود چون باید همان لحظه ی اول بر ملا شدن شبانه برای همیشه گچساران را ترک کنی ….!!!!
    البته خودت بهتر از هرکسی میدونی ضاربین کیا بودند و دلیل رفتارشون چه بوده پس لطف کن ادای روشنفکری درنیارید کاسبان هوچیگری !!!! ولی شک ندارم چوب خدا صدا نداری و بزودی روسیه خواهید شد

  6. باشت وباوی says:

    احسنت برآقایی حسینی که ادای دین کردوجواب بسیارزیبایی دادن البته ازکوزه همان برون تراودکه دراوست انصافاخیلی قلمت زیباست

  7. محسن محمدی says:

    سلام و عرض و ادب خدمت دوستان عزیزم
    حقیر با توجه به شناخت کاملی که از جناب محمدپور دارم بدون شک حادثه رخ داده مسئله شخصی نبوده چون ایمان چه از نطر اخلاقی چه از نظر مالی پرونده پااااک پاکی داره
    در مورد اینکه تقدیر و تشکر کردن از چند تن از بزرگان سیاسی کرده و متاسفانه بعضی از دوستان در لباس میش بر حسب حسادت این چنین حسادت میورزن جای تاسف دارد
    واقعا جناب محمدپور دنبال تملق و خود بزرگی نیست و نخواهند بود و اینکه اینهمه دوستان بهش محبت و لطف دارن چیزی نیست جز ادب و کوچیک نظمیشونه قرار نیست که اسم همه رو بیاره و تشکر کنه من باب ادب اسم چند نفر از بزرگان را بیان کردن
    به امید خدا هر چه زودتر بهبودی کامل دوست عزیزمون حاصل بشه و به امید اون روزی که ایمان ها در امنیت و ارمش و سلامتی باشن
    حیف میاد اینو از ایمان نگم خدا شاهده شب اول تو اوج درد و شرایط نا مساعدش با چشم گریان و صورت زخمی ولی ی با لبای خندون جواب سلام دوستان رو میداد
    امید واریم هر چه زودتر این ابلهان چماق به دست دستگیر و به سزای اعمالشون برسن

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *