آخرین اخبار

سیاست جدید رسانه های زارع؛به گاو نر از شاخ حمله نکنید

بهنام عکاشه تئوری لیدل هارت (استراتژی نبرد غیر مستقیم) می گوید: «در مقابله با گاونر هرگز از سوی شاخ‌هایش با آن روبرو نشوید» یعنی هسته مرکزی مناقشات در نقطه‌ای خارج از محدوده جنگ قرار دارد. در ماه های اخیر و پس از انتصاب استاندار، شکاف میان نماینده بویراحمد و دنا و نماینده گچساران و باشت […]

اشتراک گذاری
26 May 2018
کد مطلب : 17487

بهنام عکاشه

تئوری لیدل هارت (استراتژی نبرد غیر مستقیم) می گوید: «در مقابله با گاونر هرگز از سوی شاخ‌هایش با آن روبرو نشوید» یعنی هسته مرکزی مناقشات در نقطه‌ای خارج از محدوده جنگ قرار دارد.

در ماه های اخیر و پس از انتصاب استاندار، شکاف میان نماینده بویراحمد و دنا و نماینده گچساران و باشت بیش از هر زمانی نمود داشته است.

این اختلافات در موسم استیضاح وزرا شدت گرفت. تلاش های رسانه های هوادار زارعی برای عدم انتصاب گوهرگانی به معاونت منابع انسانی استانداری و پس از آن شکست همین طیف در به کارگیری مدیر مطلوب در جهاد کشاورزی، این جریان را به تقابل از ناحیه ای دیگر واداشته است.

این جریان که از حمایت سیدباقر و مجموعه اصلاح طلبان تا حدودی مطمئن گشته، تنها راه را تهاجم غیرمستقیم به تنها سازمانی که تقریبا در اختیار تاجگردون است یافته اند.

غافل از اینکه این احتمالا به کاهش اقبال مردمی جریان مزبور خواهد انجامید.

این جریان بدون اشاره به استخدامات فراقانونی، انتصابات و اعطای سمت هائی که نه حتی بویراحمد که یک طایفه خاص را تقویت می کرد، ماموریت چند کارشناس معمولی و استخدام چند آبدارچی و راننده حجمی از میان اهالی بویراحمد، کهگیلویه و کمی بیشتر گچساران را آزاردهنده دیده و بدون اشاره به تاجگردون، این سازمان را مورد حمله قرار می دهند.

این در حالی است که هنوز هیچ مرجع، فرد یا نهاد خاصی چه حکومتی و چه دولتی نسبت به عملکرد سازمان مدیریت نقد مستند نداشته و این انتقادات در حد غرولند رسانه ای با هدف بهره برداری سیاسی و انتخاباتی باقی مانده است.

به نهادهای امنیتی، سیاسی، چه مذهبی، چه دولتی و چه حکومتی پیشنهاد می شود برای جلوگیری از اجتماعی شدن این گونه سخنان بدون سند یکبار برای همیشه موضوع را برای خود و مردم مشخص نمایند.

سکوت نهادها، ذی نفوذان و علمای محترم در این مورد حمل بر تائید شده و صدمه جدی به اعتماد مردم به عناصر حاکمیت و دولت در استان خواهد شد.

اگر به استخدام ها و تبدیل وضعیت ها در نهادهای آموزشی که حتی داد مسئولین قضائی را هم درآورد فقط گوشه ای از این ناملایمتی ها در حق مردم مظلوم کهگیلویه و گچساران است و سکوت رسانه های آنان نه نشانه ای از سلامت اداری در استان، که دلیلی بر وجود نجابت و تلاش برای آرام نگه داشتن فضاست.

در هنگامه ای که بدخواهان مرزوبوم از هر تلاشی برای انشقاق میان اقوام استفاده می کنند جای ابهام است که چگونه هنوز این گونه مطالب خوانده نشده و یا رسیدگی نشده اند.

زاگرونا در آینده ای نزدیک گزارشی کامل و مستند از به کارگیری ها در چند نهاد دولتی و دانشگاهی منتشر می نماید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *