آخرین اخبار

یک زن سرپرست فرمانداری دنا شد/ بهشتی روی:خبری از برکناری‌ام ندارم/ من در مرخصی اداری در قم هستم

با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد نادیا صداقت به عنوان سرپرست فرمانداری دنا منصوب شد.  سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد نادیا صداقت به عنوان سرپرست فرمانداری دنا منصوب شد. معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری دنا […]

اشتراک گذاری
23 May 2018
کد مطلب : 17434
با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد نادیا صداقت به عنوان سرپرست فرمانداری دنا منصوب شد.

 سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد نادیا صداقت به عنوان سرپرست فرمانداری دنا منصوب شد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری دنا فردا برگزار می‌شود و نادیا صداقت که سمت معاون سیاسی فرمانداری دنا را بر عهده داشت به جای عباس بهشتی‌روی منصوب می‌شود.

 

 

بهشتی روی:خبری از برکناری‌ام ندارم

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد از کنارگذاشتن خود خبر ندارد و اظهارداشت: بدلیل کسالتی یکی از اعضای خانواده ام هم اکنون در قم هستم و خبر عزل خود را فقط از طریق فضای مجازی مطلع شده ام.

” عباس بهشتی روی ”  گفت: تاکنون چیزی به من گفته نشده و کسی هم با من تماسی راجع به کنارگذاشتنم نداشته است.

وی افزود: هم اکنون بخاطر کسالت یکی از اعضای خانواده در قم هستم و خبر کنار گذاشتن خود را از طریق فضای مجازی و رسانه ها دریافت کرده ام.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ” نادیا صداقت ” معاون فرماندار دنا فردا ساعت ۱۰ صبح در محل فرمانداری این شهرستان بعنوان سرپرست فرمانداری معرفی می شود.

برای اولین بار در تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد انتصاب یک خانم به عنوان سرپرست فرمانداری یک شهرستان اتفاق افتاده است./ایلنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *