آخرین اخبار

با هرگونه مانع تراشی به صورت قاطع برخورد می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۰۰ واحد صنعتی غیرفعال و نیمه فعال در استان وجود دارد، گفت: باید چاره‌اندیشی کرد و نگذاریم پوسیده شوند. به گزارش”خبردنا”، علی محمد احمدی ، اظهار داشت: متولیان امر برای جذب سرمایه گذاری و راه اندازی ۲۰۰ واحد صنعتی غیر فعال و نیمه فعال دغدغه داشته باشند و […]

اشتراک گذاری
20 May 2018
کد مطلب : 17350

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۰۰ واحد صنعتی غیرفعال و نیمه فعال در استان وجود دارد، گفت: باید چاره‌اندیشی کرد و نگذاریم پوسیده شوند.

به گزارش”خبردنا”، علی محمد احمدی ، اظهار داشت: متولیان امر برای جذب سرمایه گذاری و راه اندازی ۲۰۰ واحد صنعتی غیر فعال و نیمه فعال دغدغه داشته باشند و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

وی با تشریح ضرورت‌های استفاده از کالاهای داخلی توسط دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی عنوان کرد: فرمانداران موظف بوده در زمینه خرید کالای مصرفی، واسطه‌ای و سرمایه‌ای ادارات دولتی نظارت کامل داشته باشند و هرگونه خرید کالای خارجی جز اینکه مشابه داخلی نباشد، ممنوع است.

احمدی ابراز کرد: رشد متوازن استان زمانی اتفاق می‌افتد که تمام مردم از مواهب بهره‌مند بوده و در برنامه‌ریزی مدیران و متولیان امر برنامه‌ریزی و توسعه به همه نقاط فرصت داده شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسهیل در صدرو مجوزهای سرمایه‌گذاران شد و افزود: هرگونه مانع تراشی بدون استناد قانونی و دیده شدن منافع مردم مذموم بوده و با مدیر خاطی به صورت قاطع برخورد می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *