آخرین اخبار

درد بسیار است آقای استاندار؛ شما امید مردم باشید!

لطفا از این دردها نگذرید و برای همه دردها نسخه بپیچید که این مردم چشم امیدشان به شماست.

اشتراک گذاری
19 May 2018
کد مطلب : 17299

 مازیار کرامتی: علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را برای اولین بار به جای سالن های خشک و بی روح استانداری به واحدهای تولیدی برد تا مدیران استان یک بار هم شده از نزدیک ببینند که تولید یعنی چه، اشتغال و صنعت چیست؟

اما استاندار وقتی حرف های یک صنعتگر را شنید، نزدیک بود از تعجب شاخ در بیاورد! مگر می شود در کشور، استانی وجود داشته باشد که مدیرانش اینقدر بیخیال باشند، مگر می شود مدیری جز برای استخدام های طایفه ای، برای اشتغال در حوزه تولید و صنعت دلش نسوزد . مگر می شود که به این راحتی سرمایه گذار را فراری داد و صنعتگر را از کار پیشمان کرد . مگر می شود که در استانی این حجم از کم کاری و کار انجام ندادن و توجیه آوردن وجود داشته باشد.
این حجم از کم کاری مدیریتی در کشور بی سابقه است، شاید مدیران اینجا و زیردستانشان به این سیستم عادت کرده باشند اما برای استاندار این شیوه مدیریت و از زیر کار در رفتن قطعا تازگی همراه با تعجب دارد که چگونه ممکن است، کسی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی باشد اما نزدیک ترین شهرک صنعتی به اداره اش به تعبیر استاندار «خرابه ای و شهر مرده ای» بیش نباشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسالت واقعی استانداری می گوید، می گوید که استاندار باید در نهاد ریاست جمهوری به دنبال گرفتن اعتبار برای این مردم باشد نه اینکه برای مشکل آب و برق واحدهای تولیدی و ارباب رجوع خودش را در سیستم مدیریت فرسایشی غرق کند.
اما هرچند حرف های استاندار بدیهی است ولی برای این استان رویاست، برای این استان رویاست که بدون حضور استاندار، مدیری کاری انجام دهد، گره گشایی از مشکلات و نوآوری که دیگر پیشکش.
آقای استاندار اینجا نه فقط شهرک های صنعتی که همین مرکز استانمان شهر مردگان است، شهرداری و شورای شهر آنقدر که با سرمایه گذاری نفت مخالفت کردند، برای شهر کاری نکرده اند. فقط شهرک صنعتی مشکل آب ندارد که امروز تابستان نیامده آب بسیاری از مناطق شهر یاسوج به مدت های طولانی قطع است.
آقای استاندار اینجا درد زیاد است و مدیران همیشه تبرئه بوده اند و مردم و صنعتگران و تولید کنندگان مقصر، و حالا شما شده اید نقطه امید برای اصلاح این راهی که به ترکستان است شما شده اید امید مردم برای اصلاح و حذف مدیرانی که قائل به انجام وظایف قانونی شان هم نیستند. لطفا از این دردها نگذرید و برای همه دردها نسخه بپیچید که این مردم چشم امیدشان به شماست.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *