آخرین اخبار

عملکرد تیم استقلال جنوب غیرعادی بود

  بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص دیدار تیمش برابر استقلال جنوب تهران گفت: ابتدا جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از مردم و مسئولان شهرگچساران به ویژه تماشاگرانی که انصافاً از دقیقه یک تا پایان مسابقه تیم را تشویق کردند . وی ادامه داد: شرمنده هواداران شدیم ، […]

اشتراک گذاری
16 May 2018
کد مطلب : 17285

 

بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص دیدار تیمش برابر استقلال جنوب تهران گفت: ابتدا جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از مردم و مسئولان شهرگچساران به ویژه تماشاگرانی که انصافاً از دقیقه یک تا پایان مسابقه تیم را تشویق کردند .

وی ادامه داد: شرمنده هواداران شدیم ، دیروز حق به حق دار نرسید ،در روزی که باید برنده از زمین خارج می شدیم عدالت فوتبالی رعایت نشد.
سرمربی موفق نفت و گاز ادامه داد: فرهاد کاظمی سرمربی قابل احترام استقلال جنوب تیم خوبی را تشکیل داده است ، دیروز عمل کرد خوبی داشتند ، در ابتدای نیمه اول عمکرد خیلی خوبی نداشتیم، رفته رفته بر اوضاع مسلط شدیم ،در دقیقه ۳۷ روی یک ضدحمله گل اول را دریافت کردیم که البته بلافاصله و بعد از ۳۰ ثانیه گل تساوی را زدیم و با همین نتیجه به رختکن رفتیم .

فرازمند تصریح کرد :در نیمه دوم دوم با تغییر تاکتیک نبض بازی را در دست گرفتیم ،در ۲۰ دقیقه پایانی باید سه گل می زدیم که البته در زدن ضربات آخر مقداری کم دقت بودیم و شانس هم با ما یار نبود .
وی با بیان اینکه هنوز هیچ چیز تمام نشده گفت: با توانمندی که در بازیکنانم سراغ دارم و انشالله حمایت مسئولان و تماشاگران در تهران حرف های زیادی برای گفتن داریم و مطمئن باشید که به تهران می رویم که با دست پر برگردیم .

سرمربی بومی تیم فوتبال نفت اظهار داشت: با آنالیزی که از تیم استقلال جنوب در بازی امیدیه داشتیم و همچنین میانگین سنی این تیم ،به نظر بنده عملکرد این تیم غیرعادی بود .

فرازمند در پایان گفت: از تک تک بازیکنان متعصب و پرتلاش خودم که با تمام وجود تا پایان نود دقیقه جنگیدند تشکر می کنم ، مطمئن هستم که بازیکنان بیش از هر کس دیگری در این فکر هستند که در تهران ۲ امتیاز از دست رفته دیدار دیروز را جبران کنند و باعث خوشحالی خود و یک استان شوند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *