آخرین اخبار

“یک” یا علی تا رسیدن به لیگ “یک”

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در فصل جاری با ارائه بازی های تماشاگر پسند نتایج خوبی در لیگ دسته دوم کشور کسب کرده در صورت پیروزی در بازی با استقلال جنوب تهران در ۲ بازی رفت و برگشت به لیگ دسته اول فوتبال کشور راه خواهد یافت.

اشتراک گذاری
12 May 2018
کد مطلب : 17220

دیدار حساس رفت مرحله پلی آف روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در استادیوم شهدای نفت دوگنبدان و دیدار برگشت روز چهارشنبه ۲ خرداد ساعت ۲۱ ورزشگاه شهدای شهرقدس تهران برگزار می‌شود.
در شرایطی دو تیم‌ نفت وگاز گچساران واستقلال جنوب تهران به ترتیب با کسب ۱۶ و ۱۵ امتیاز به مرحله پلی آف راه یافتند که در پیروزی ،شکست و تساوی وضعیت تقریبا مشابهی با هم داشته اند.

تیم فوتبال استقلال جنوب تهران که با هشت بازی، سه برد، چهار مساوی و یک باخت در گروه A  لیگ دسته دوم فوتبال ایران با ۱۳ امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار دارد، میهمان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ورزشگاه شهدای نفت  خواهد بود.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گروه B لیگ دسته دوم فوتبال ایران با ۹ بازی، سه برد ، شش مساوی ، بدون باخت و ۱۵ امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار دارد.

زمان بازی حذفی این دو تیم روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه جاری ساعت ۱۸ عنوان شده است.

سرپرست تیم نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه در مرحله نخست لیگ دسته دوم در فصل جاری نفت و گاز این شهرستان ۲ بازی با استقلال جنوب تهران انجام داده است گفت: توان پیروزی در این بازی سرنوشت ساز را داریم.
اسماعیل پناهپوری افزود: نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال با نتیجه ۲ بر صفر در شهر دوگنبدان از سد استقلال جنوب تهران گذشت و در تهران با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به این تیم واگذار کرد.
وی از تماشاگران خواست تا با توجه به شعار تیم در این بازی ( آرامش،تشویق،پیروزی) با تشویق بدون حاشیه تیم نفت و گاز گچساران به صعود این تیم به دسته اول فوتبال کشور کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: امید می رود تا هواداران خوب نفت و گاز گچساران باز هم با حضور با شکوه خود در روز بازی با تیم استقلال جنوب تهران ما را یاری کنند.

بهمن فرازمند افزود: با تمام توان و با تلاش بسیار و پشتکار بازیکنان، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را با گرفتن نتایج خوب به جایگاه فعلی که بسیار مهم و حساس است رساندیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دو بازی دیگر تا ورود به لیگ دسته یک فوتبال کشور پیش رو دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با وضعیت حساس جایگاه فعلی تیم، حمایت هرچه بیشتر مسئولان و مدیران و هواداران را برای ورود به لیگ دسته یک نیاز داریم.

فرازمند عنوان کرد: تا کنون هواداران متعصب در تمامی مراحل یار دوازدهم تیم نفت و گاز گچساران بودند و هیچ گاه ما را در سخت ترین شرایط تنها نگذاشتند.

وی گفت: امید می رود تا هواداران خوب نفت و گاز گچساران باز هم با حضور با شکوه خود در روز بازی با تیم استقلال جنوب تهران ما را یاری کرده و با تشویق های خود بتوانند نیروی مضاعفی را به تیم نفت و گاز تزریق کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: تشویق های پرشور هواداران متعصب و خونگرم باعث خواهد شد تا تیم نفت و گاز گچساران بتواند بدور از استرس و در کمال آرامش به بازی خود مقابل حریف بپردازند.

فرازمند ادامه داد: از همین جا از تمام هواداران خوب و خونگرم تیم نفت و گاز گچساران جهت حضور هرچه باشکوهتر خود در ورزشگاه شهدای نفت دوگنبدان دعوت می کنم.

وی تاکید کرد: ما تلاش می کنیم تا بتوانیم ورورد به لیگ دسته یک را به تمام هواداران نفت و گاز گچساران هدیه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: در حال حاضر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در آمادگی کامل به سر می برد و خود را برای بازی روز ۲۵ اردیبهشت ماه آماده می کند.

دیدارمسئول کانون هواداران تیم فوتبال نفت وگاز گچساران با مدیران باشگاه نفت وگاز

صادق خادمی مسئول کانون هواداران تیم فوتبال نفت وگاز گچساران که به دلیل بیماری یکماه از حمایت تیم خود به دور بود، روز گذشته علی رغم نظریه پزشکان معالج خود نسبت به عدم حضور در مکانهای شلوغ و استرس زا ،جهت حمایت و رهبری کانون هواداران در بازی حساس پلی اف روز سه‌شنبه مقابل استقلال جنوب تهران به گچساران آمد ودر بدو حضور خود، با مهندس فرهاد جعفری مدیرعامل باشگاه نفت وگاز گچساران و مهندس ابوالحسن غلامی رییس ورزش قهرمانی نفت وگاز دیدار وگفتگو کرد

در این دیدار صادق خادمی ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ باشگاه نفت وگاز از تیم محبوبشان ،از وحدت بوجود آمده بین همه مجموعه (مدیران باشگاه نفت ، کادر فنی، بازیکنان و کانون هواداران) برای صعود تیم نفت وگاز گچساران به لیگ یک تشکر و قدردانی کرد
در ادامه صادق خادمی خواسته ها و برنامه های خودرا در جهت تکریم هواداران متعصب نفت وگاز بیان کرد واز مدیرعامل باشگاه خواست تا مطالبات هواداران نفت وگاز را برای هردوبازی رفت و برگشت پلی آف بررسی و اقدامات لازم را انجام دهد
در ادامه مهندس فرهاد جعفری بابیان اینکه کانون هواداران یار دوازدهم و بازوی توانمند باشگاه میباشد افزود با شعار ( آرامش ، تشویق ،پیروزی )به استقبال این بازی حساس خواهیم رفت
وی تشویق تیم خودی ، عدم توهین به داوری و حریف را لازمه اصلی هواداری دانست و تاکید کرد هواداران نفت وگاز لایق بهترینها هستند و همواره ثابت کردند که یار دوازدهم خوبی برای تیم خود هستند و ما میتوانیم در کنار تشویق این هواداران با آرامش کامل به پیروزی و کسب موفقیت که همان صعود به لیگ میباشد دست یابیم
درپایان مهندس فرهاد جعفری مدیرعامل باشگاه قول پیگیری و همکاری حداکثری خودرا برای تحقق مطالبات کانون هواداران در دو بازی رفت وبرگشت پلی آف مقابل استقلال جنوب تهران داد

گفتنی است تیم فوتبال نفت وگاز گچساران روز سه شنبه ۲۵اردیبهشت ساعت ۱۸ در بازی رفت پلی آف در ورزشگاه شهدای نفت میزبان تیم استقلال جنوب تهران خواهد بود.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *