آخرین اخبار

آخرین وضعیت کارخانه لاستیک سازی خان احمد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان: در زمینه مجوز ساخت و کارهای بانکی برای کارخانه لاستیک سازی خان احمد مشکلی وجود ندارد که حتی مذاکرات اولیه برای معرفی به بانک انجام شده است و اگر قضیه زمین ها حل شود برای سایر مسائل مشکلی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
06 May 2018
کد مطلب : 17095

در اسفند ماه سال ۹۵ کلنگ بزرگترین کارخانه لاستیک سازی جنوب کشور با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر صنعت، مدیرعامل شرکت گاز ایران، استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ ساخت بزرگترین کارخانه لاستیک سازی جنوب کشور در شهرک صنعتی خان احمد باشت به زمین زده شد.

نماینده شهرستان های باشت و گچساران در اسفند سال ۹۵ در مصاحبه خود گفت: مدت زمان اجرای این طرح براساس برآوردهای اولیه ۳۶ ماه اعلام شده و میزان تولید سالانه آن بالغ بر ۵۰ هزار تن خواهد بود.

همچنین فرماندار باشت در رابطه با کلنگ زنی بزرگترین کارخانه لاستیک سازی کشور در شهرک صنعتی خان احمد باشت گفت: این کارخانه در شهرک خان احمد باشت با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومانی در زمینی به مساحت پنج هکتار کلنگ زنی شد.

اما به نظر می رسد این پروژه عظیم که تا کنون ۱۴ ماه از کلنگ زنی آن گذشته است با مشکلاتی مواجه شده است چرا که کار میدانی خاصی برای احداث این کارخانه بزرگ صورت نگرفته است.

مدیرعامل شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد درباره آخرین وضعیت این شهرک و همچنین کارخانه لاستیک سازی گفت: بر اساس نظر مشاور پروژه در بحث جانمایی زمین و مباحث فنی ، قرار شد بخش دیگری از اراضی را به شهرک اضافه کنیم.

سهراب بنام بیان کرد: در بحث واگذاری زمین و مساله تملک آن ها مشکلاتی وجود دارد که البته سرمایه گذار روند اجرای مراحل قانونی برای واگذاری را پیگیری می کند.

در همین ارتباط، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان نیز به مشکلات زمین این کارخانه اشاره کرد و گفت: قرار بر این شده است که زمین های دیگری به شهرک الحاق شود.

داریوش دیودیده بیان کرد: نحوه ساختمان ها و سازه های این کارخانه به گونه ای است که زمین های دیگری باید اضافه شود.

وی در پایان گفت: در سایر زمینه ها از جمله مجوز ساخت و کارهای بانکی مشکلی وجود ندارد که حتی مذاکرات اولیه برای معرفی به بانک انجام شده است و اگر قضیه زمین ها حل شود برای سایر مسائل مشکلی وجود ندارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *