آخرین اخبار

آخرین خبرها از زلزله یاسوج

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیشترین محل خسارت زلزله صبح امروز شهرهای سی سخت و یاسوج را روستاهای” گنجه ای و ده برآفتاب ” بویراحمد عنوان کرد.

اشتراک گذاری
03 May 2018
کد مطلب : 17038

شهروندان یاسوجی از ترس زلزله به خانه‌های‌شان نمی روند/ پارک‌ها مملو از جمعیت است

پارک‌های”مهرورزی” ، ” ساحلی ” و ” بانوان ” شهر یاسوج مملو از شهروندانی است که بدلیل ترس از زلزله حاضر به خوابیدن در خانه های خود نیستند.

میدان‌های معلم و تپه سابق استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز همانند پارک‌های شهر یاسوج نیز میزبان شهروندان این شهر است.

جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اقدام به توزیع چادرهای مسافرتی در پارک‌های شهر یاسوج کرده اما این چادرها با توجه به جمعیت فراوان مستقر در این پارک ها بنظر می رسد ناکافی است.

تمامی شهربازی‌های مستقر در پارک های شهر یاسوج تعطیل و از فعالیت آنها جلوگیری شده است.

نیروهای انتظامی و پلیس راه در محدود پارک های شهر یاسوج مستقر و عبور و مرور وسایط نقلیه را کنترل می کنند.

” آبشار یاسوج ” بعنوان یکی از اماکن دیدنی شهر یاسوج نیز هم اکنون پذیرای شهروندان یاسوجی است اگرچه این مکان بسیار سرد است.

وزش نسیم سرد در پارک های شهر یاسوج سبب روشن شدن شعله‌های آتش توسط شهروندان شده و البته اغلب شهروندان این شهر از عصر روز گذشته در پارک ها مستقر شده اند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیشترین محل خسارت زلزله صبح امروز شهرهای سی سخت و یاسوج را روستاهای” گنجه ای و ده برآفتاب ” بویراحمد عنوان کرد.

” عزیز فیلی” گفت: اگرچه شهر “سی‌سخت” مرکز شهرستان دنا محل اصلی وقوع زلزله صبح امروز بوده اما بیشترین خسارت وارده این زلزله به روستاهای “گنجه ای” و ده برآفتاب ” یاسوج در شهرستان بویراحمد است.

وی دلیل این موضوع را وجود خانه‌های سنگی و گلی بیشتر نسبت به سایر شهرها و روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا برشمرد و اظهار داشت: خدمات رسانی ها به شیوه های مناسبی به روستاهای زلزله زده ارائه شده است.

فوت ۲ مصدوم زلزله زده یاسوج کذب است

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مصدومان بستری شده در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج را ۳۲ نفر ذکر و خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود ۲ نفر از این مصدومان فوت کرده‌اند، کذب و شایعه ای بیش نیست.

فیلی گفت: از ۳۲ نفر مصدوم بستری شده تنها یک یا ۲ نفر دچار شکستگی دست و پا شده اند و بقیه مشکل خاص جسمانی ندارند و تا فردا هم به نظر می رسد اغلب این مصدومان از بیمارستان مرخص شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *