آخرین اخبار

همایش تجلیل از معلمان در گچساران برگزار می‌شود

شهردار دوگنبدان گفت: برای نخستین بار با همکاری شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و امور فرهنگی شهرداری دوگنبدان همایش تجلیل از معلمان در گچساران برگزار می‌شود. مسعود ظفری اظهار کرد:  برای نخستین بار در شهرستان گچساران با همکاری شهرداری،  اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و امور فرهنگی شهرداری دوگنبدان همایش تجلیل از معلمان در […]

اشتراک گذاری
29 April 2018
کد مطلب : 16965
شهردار دوگنبدان گفت: برای نخستین بار با همکاری شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و امور فرهنگی شهرداری دوگنبدان همایش تجلیل از معلمان در گچساران برگزار می‌شود.

مسعود ظفری اظهار کرد:  برای نخستین بار در شهرستان گچساران با همکاری شهرداری،  اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و امور فرهنگی شهرداری دوگنبدان همایش تجلیل از معلمان در گچساران برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه معلمان بر همه ما حقی دارند، گفت: این اقدام کوچکترین حرکتی است در برابر تمامی زحمات  این فرهنگیان عزیز است.

ظفری با بیان اینکه نیروی انسانی مورد نیاز جامعه در دست معلمان است، گفت: ۷۰ درصد سهم توسعه جوامع مربوط به نیروی انسانی آموزش دیده در  آموزش و پرورش است که در این زمینه معلمان نقش بسزایی دارند.

 شهردار دوگنبدان  ادامه داد: با محوریت بزرگداشت روز معلم و مقام استاد شهید مرتضی  مطهری روز چهارشنبه  ۱۲اردیبهشت ماه راس ساعت ۹ صبح در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران  همایش تجلیل از معلمان برگزار می‌شود.

 ظفری  گفت:  در این همایش از ۴۵۰ تن از فعالان عرصه  تعلیم و تربیت  تجلیل به عمل خواهد آمد.

 شهردار دوگنبدان  با بیان اینکه امسال  به مناسبت هفته معلم و برگزاری هفتمین دوره رونمایی از آثار مکتوب فرهنگیان تصریح کرد:  در روز همایش و تجلیل از مقام والای معلم از ۱۴  اثر از آثار مکتوب فرهنگیان که به چاپ رسیده است رونمایی می‌شود.

 وی  خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری آزمون ضمن خدمت آثار شهید مطهری  با همکاری شهرداری دوگنبدان انجام می‌گیرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *