آخرین اخبار

توضیحات معاون غدا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص پنیرفاسد و کپک زده در یاسوج

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توضیحاتی را در خصوص خریداری پنیر فاسد و کپک زده توسط شهروند یاسوجی ارایه داد.

اشتراک گذاری
29 April 2018
کد مطلب : 16953

 امام بخش قائد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص نارضایتی شهروند یاسوجی که پنیر فاسد خریداری کرده بود گفت: ما در استان کارخانه تولید پنیر نداریم اگر اینگونه بود پنیر مورد نظر را به کارخانه محل تولید می بردیم و بررسی های لازم انجام می شد در خصوص نظارت بر بازار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این وظیفه را بر عهده دارد.

وی بیان کرد: آن شهروندی که پنیر فاسد خریداری کرده است می تواند پنیر کپک زده و فاسد شده را به معاونت غذا و دارو یا معاونت بهداشتی دانشگاه بفرستد که در آن زمان به کارخانه تولید کننده پنیر در هر جای ایران که باشد تماس گرفته می شود و مورد بررسی قرار می گیرد.

 

قائدی بیان کرد: از همین مارک پنیری که کپک زده است تعدادی دیگر خریداری می کنیم اگر سایر پنیرهای این شرکت مورد نظر نیز همین حالت را داشته باشند نامه ای به وزارت فرستاده می شود و معاون غذا و دارو بررسی های لازم را انجام می دهد در صورتی که همه پنیرهای تولیدی این کارخانه فاسد باشد دستور لازم برای جمع آوری همه پنیرها در کشور داده می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: این شهروند یاسوجی باید از طریق معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی پیگیری و شکایت کند.

با شماره ۱۹۰ تماس بگیرید

ابراهیم نعیمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: این شهروند یاسوجی می تواند از دو طریق پیگیری لازم را انجام دهد راه اول اینکه با سامانه ۱۹۰ که یک سامانه کشوری است تماس بگیرد و اطلاعات لازم را بدهد کد محصول و کارخانه تولید کننده و اینکه از کدام مغازه خریداری کرده است.

وی ادامه داد: همچنین این فرد در هر منطقه ای که هست می تواند به واحد بهداشت و محیط شهرستان خودشان مراجعه کنند و توضیحات لازم را ارایه دهد که پیگیری های لازم از طرف این واحد انجام می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *