آخرین اخبار

واگذاری پارک جنگلی یاسوج به وزارت نفت

با حضور استاندار، نماینده وزارت نفت، معاون عمرانی، رئیس شورا و شهردار یاسوج، مدیران کل گردشگری، منابع طبیعی، محیط زیست و مشاور طرح موافقت کلی و نهایی برای اجرای پروژه پارک تفریحی، رفاهی و آموزشی نفت در یاسوج انجام گرفت.

اشتراک گذاری
19 April 2018
کد مطلب : 16797

در این نشست استاندار کهگیلویه وبویراحمد، خواهان سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز در استان شد وگفت: پروژه  مجتمع رفاهی  تفریحی در توسعه استان تاثیر بالایی دارد با اینکه رقبای زیادی برای اجرای آن در استان های دیگری وجود دارد اما با پیگیری های به عمل آمده توسط مسئولین و نمایندگان استان وزیر نفت مشتاق است تا در یاسوج اجرایی شود.

وی اظهار داشت: بعد از ماه ها پیگیری و جلسات در تهران و یاسوج و سفر وزیر نفت در استان و اکنون حضور نماینده این وزارتخانه در استان خوشبختانه موافت اصولی، کلی و نهائی طرح توسط  مسئولین استانی و وزارت نفت برای احداث این مجتمع بزرگ انجام گرفته و مشاور مطالعات اولیه آن را به انجام رسانده است.

وی با اشاره به اینکه، مسئله کلان کشور بحث اشتغال و سرمایه گذاری است و در این استان به دلیل محدودیت سرمایه گذاری اقدامی در این رستا شده که قابل تقدیر بوده و خیرات و برکات آن بسیار زیاد است، تاکید کرد: اکنون که این پروژه همه مراحل آن انجام شده باید تلاش کنیم با تعامل و همکاری این اقدام بزرگ به سمت اجرایی شدن برود.

استاندار با بیان اینکه، احداث مجتمع گردشگری، رفاهی و تفریحی وزارت نفت در زمینی به مساحت ۷۵ هکتار در پارک جنگلی ۹۳۸ هکتاری یاسوج اقدامی ارزشمند و فرصت طلائی برای این استان بخصوص یاسوج است، تصریح کرد: این مجتمع بطور مستقیم زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم می کند.

احمدی با اشاره به اینکه، موضوع مربوط به این استان و آینده استان است، تصریح کرد: حداقل یکهزار میلیارد ریال حجم برآورد اعتباری این طرح است و با اجرای این طرح رونق گردشگری، فرودگاه و آموزش شرکت نفت باعث توسعه این شهر خواهد شد.

استاندار از تلاش وهمکاری اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج، منابع طبیعی، گردشگری، محیط زیست و دیگر دستگاه های مرتبط و اعضای نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که پیگیر این طرح بودند، تقدیر کرد و اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع بطور مستمر و با جدیت پیگیر کارهای این طرح در مرکز کشور و وزارتخانه نفت خواهم بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *