آخرین اخبار

آسفالت بیش از ۴۲۰ هزار متر مربع معابر شهر دوگنبدان

شهردار دوگنبدان گفت: در سه ماهه پایانی سال گذشته بیش از ۴۲۰ هزار متر مربع معابر شهر دوگنبدان آسفالت، روکش و لکه‌گیری شد.

اشتراک گذاری
08 April 2018
کد مطلب : 16658

 

مسعود ظفری اظهار کرد: در سه ماهه آخر سال گذشته بیش از ۴۲۰ هزار متر مربع معابر شهر دوگنبدان آسفالت، روکش و لکه‌گیری انجام گرفت.
شهردار دوگنبدان در ادامه با بیان اینکه ۲۵۰ هزار متر مربع در مناطق کمتر توسعه یافته شهر دوگنبدان روکش آسفالت صورت گرفته است، گفت: در یک ماهه گذشته برای استقبال از بهار ۱۷۰ هزار متر مربع از معابر شهر دوگنبدان آسفالت، روکش و لکه‌گیری شد.
وی افزود: این میزان آسفالت، روکش و لکه‌گیری معابر شهر دوگنبدان به وسیله ۵۵۰ تن قیر در مناطق مختلف این شهر انجام گرفت.
ظفری در ادامه با بیان اینکه در سه ماهه آخر سال گذشته بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر شهر دوگنبدان آسفالت شد، گفت: این میزان آسفالت در معابر کمتر توسعه یافته شهر دوگنبدان که قریب بر ۲۷ سال از آسفالت اولیه این نقاط گذشته است، انجام گرفت.
شهردار دوگنبدان عنوان کرد: در سال گذشته یک هزار و ۶۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر شهری به شهرستان گچساران اختصاص داده شد.
وی در ادامه با اشاره به مناطقی که در یک ماه گذشته روکش آسفالت شد، عنوان کرد: معابر مناطقی از جمله شهرک جزیره، بلوار خلیج فارس، شهرک معلم، حد فاصل فلکه فرودگاه به فلکه سرباز، گلستان، ۱۰۸ دستگاه و مسیر فلکه سرباز به پارک بانوان و زیرگذر در دو مسیر رفت و برگشت روکش آسفالت شد.
ظفری ادامه داد: همچنین معابر مناطقی از جمله جاده پازنان، پل بازار روز، پل مطبوعات و بازار میوه فروشی‌های گچساران آسفالت شده است.
شهردار دوگنبدان با اشاره به برخی از معابری که نیاز به لکه‌گیری آسفالت داشته است، خاطرنشان کرد: از فلکه نرگسی الی میدان فرودگاه در دو مسیر رفت و برگشت، کوی رزمندگان، شهرک معلم و محلاتی معابر این محلات نیز لکه‌گیری صورت گرفت

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *