آخرین اخبار

تولید روزانه ۱۲۴ تن پسماند در گچساران/ افزایش ۵۰تنی حجم زباله در ایام نوروز/تلاش رفتگران برای پاکیزه نگاه داشتن فضای شهر ستودنی بود

شهردار گچساران با اشاره به حضور جمع زیادی از مسافران و گرشگران در این شهرستان گفت: این مسئله سبب افزایش تولید زباله به طور روزانه شده است. مسعود ظفری با بیان اینکه نظافت شهری به عنوان وظیفه در دستور کار شهرداری قرار دارد، اظهار کرد: موضوع فرهنگ‌ سازی در اولویت نخست کارها و برنامه ها […]

اشتراک گذاری
04 April 2018
کد مطلب : 16599

شهردار گچساران با اشاره به حضور جمع زیادی از مسافران و گرشگران در این شهرستان گفت: این مسئله سبب افزایش تولید زباله به طور روزانه شده است.

مسعود ظفری با بیان اینکه نظافت شهری به عنوان وظیفه در دستور کار شهرداری قرار دارد، اظهار کرد: موضوع فرهنگ‌ سازی در اولویت نخست کارها و برنامه ها قرار دارد.

ظفری تصریح کرد: در این راستا کار توزیع کیسه های زباله مخصوص خودروها درایام نوروز را آغاز کردیم تا مسافران به جای رها کردن پسماندها در جاده ها، معابر و خیابان ها، زباله های خود را در این کیسه ها جمع آوری کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری با استفاده از ماشین آلات مکانیزه و مخازن جمع آوری زباله سعی در افزایش بهداشت را دارد تصریح کرد : سه دستگاه خودرو ویژه حمل پسماند در این ایام به خودروهای حمل زباله شهر گچساران افزوده شد و این در حالی است که ۲۰ دستگاه خودرو جمع آوری پسماند زباله در این شهر وجود دارد.

شهردارگچساران تصریح کرد: در تمامی پارک ها و محل های اسکان گردشگران و مسافران مخزن زباله نصب شده است.

ظفری گفت: در تعطیلات نوروزی رفتگران در سه شیفت کار جمع آوری زباله های سطح شهر را انجام دادند.

شهردار گچساران ادامه داد: تلاش رفتگران برای پاکیزه نگاه داشتن فضای شهر در این ایام ستودنی است.

وی کاهش تولید زباله، اصلاح الگوی مصرف و استفاده مجدد از بسیاری کالاها را برای ساماندهی وضعیت زباله در کشور مهم برشمرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *