آخرین اخبار

شلالدون، نگین گردشگری کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

چشم اندازهای طبیعی منطقه شلالدون از توابع شهرستان باشت این مکان را به نگین مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرای هزاران مسافر نوروزی تبدیل کرده است. وجود تپه های پوشیده از جنگل، دره ها،طبیعت بکر، درختان سر به آسمان کشیده بلوط، بادام، هوای مطبوع و دلپذیر بهاری، علفزارها و گل های زرد و قرمز […]

اشتراک گذاری
29 March 2018
کد مطلب : 16477

چشم اندازهای طبیعی منطقه شلالدون از توابع شهرستان باشت این مکان را به نگین مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرای هزاران مسافر نوروزی تبدیل کرده است.

وجود تپه های پوشیده از جنگل، دره ها،طبیعت بکر، درختان سر به آسمان کشیده بلوط، بادام، هوای مطبوع و دلپذیر بهاری، علفزارها و گل های زرد و قرمز سفره ای از خوان بی انتهای خداوندی در این خطه است که هر چشم مشتاقی را حیران می کند.

سایه سار درختان، چمن سبز مخمل گونه، بلندای کوه های اطراف این دشت وسیع جلوه های طبیعت بکر و دست نخورده و هوای بهاری یادآور از نیایش طبیعت با خداوند عالم است.

قرار داشتن در جاده ارتباطی شیراز به گچساران، هوای دلپذیر بهاری، طبیعت سرسبز و چشم نواز این منطقه از عوامل استقبال گردشگران از این منطقه است.

احداث مخازن آب، سرویس بهداشتی، سکوی نشیمن و واحدهای فروش محصولات غذایی از امکانات موجود این منطقه است.منطقه گردشگری “شلالدون” در پنج کیلومتری باشت قرار دارد.

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *