آخرین اخبار

انتقاد شدید نماینده کهگیلویه بزرگ از استاندار/ عدل هاشمی: دیگر کوتاه نمی آیم/ یادتان رفته التماس می کردید؟

نماینده کهگیلویه بزرگ در بخشی از اظهارات خود در یادواره ۲۱شهید روستاهای بخش چاروسا و دشمن‌زیاری در روستای گوراب با انتقاد شدید از استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتصاب مدیران استانی و بی‌عدالتی وی در بکارگیری نیروهای شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مدیریت کلان استان افزود: ۲۱ ماه از دوران نمایندگی اینجانب می‌گذرد اما هنوز از […]

اشتراک گذاری
26 March 2018
کد مطلب : 16467

نماینده کهگیلویه بزرگ در بخشی از اظهارات خود در یادواره ۲۱شهید روستاهای بخش چاروسا و دشمن‌زیاری در روستای گوراب با انتقاد شدید از استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتصاب مدیران استانی و بی‌عدالتی وی در بکارگیری نیروهای شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مدیریت کلان استان افزود: ۲۱ ماه از دوران نمایندگی اینجانب می‌گذرد اما هنوز از ظرفیت و توانمندی نخبگان شهرستان کهگیلویه به خوبی در مدیریت استان استفاده نشده است.

 

وی گفت: در حضور فرماندار دولت تدبیر و امید عرض می‌کنم جناب احمدی شما را به حرمت خون شهدا خودت را جمع کن و اگر از نیروهای توانمند و نخبه حوزه کهگیلویه بزرگ استفاده نکنی و اگر کسی بخواهد به شخصیت و توانمندی موکلین و نخبگان حوزه انتخابیه من کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد کند مطمئن باشید کوتاه نمی‌آیم و برخورد لازم و مطابق قانون اساسی خواهم کرد.

هاشمی افزود: ۲۱ ماه صبر کردم و حرمت نگه داشتم، تا الان کوتاه آمدم و اهل تعامل بودم ولی در همه چیز باید عدالت و انصاف وجود داشته باشد و از این به بعد کوتاه نمی آیم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ خطاب به استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت: جناب آقای احمدی شما کسی بودید که زمانیکه بنده در قرارگاه خاتم الانبیا کار می‌کردم التماس می‌کردید برای پروژه گازرسانی به دهلران و آبداران، ولی امروز در استان من می‌گویید با نماینده‌ها رفیقم ولی کار خودم را انجام میدهم؟ اینطور نیست، چرا آن زمان در کار من دخالت می‌کردید؟

عدل هاشمی‌پور همچنین با اشاره به اینکه با پشتوانه شهدا و توکل به ائمه اطهار بدون ترس از هیچ فردی راه خود را ادامه خواهم داد افزود: آقای استاندار یک بار همراه با مدیران استانی خود به مناطق محروم شهرستان سفر کن و برای رفع مشکلات شهرستان تصمیم گیری ها لازم را انجام بده.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *