آخرین اخبار

تاج گردون و پاکدل از شعار تا عمل !!

چندی پیش مطلبی از سوی غلامرضا پاکدل در فضای مجازی استان و کشور منتشر شد که در آن شاهد انتقادات و بسیاری از پشت پرده های مدیریتی دردوران نمایندگی غلامرضا تاج گردون در حوزه شهر گچساران و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بودیم . اگر چه این انتقادات و البته شفاف سازی ها […]

اشتراک گذاری
17 March 2018
کد مطلب : 16362

چندی پیش مطلبی از سوی غلامرضا پاکدل در فضای مجازی استان و کشور منتشر شد که در آن شاهد انتقادات و بسیاری از پشت پرده های مدیریتی دردوران نمایندگی غلامرضا تاج گردون در حوزه شهر گچساران و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بودیم . اگر چه این انتقادات و البته شفاف سازی ها در صورتی که رنگ واقعیت به خود بگیرد خبر از اتفاقات تلخی می دهد که بسیاری از مردم این حوزه منتظر اثبات و شفاف سازی بیشتر هستند تا شاید برای انتخابات دوره یازهم مجلس شورای اسلامی با شناخت و آگاهی بیشتر نسبت به وعده های کاندیدا رای خود را به فردی اصلح بدهند.
اما پس از انتشار انتقادات غلامرضا پاکدل مطلبی(اینجا) از سوی برخی رسانه ها منتشر شد که نکاتی را برای روشن شدن اذهان عمومی خطاب به نگارنده این متن عرض می نمایم که امیدوارم در جهت آگاهی بیشتر مردم مفید فایده باشد.
جناب آقای رحمت الله خادمی نگارنده مقاله ای با عنوان جوابیه ای به غلامرضا پاکدل
در پاسخ به مرقومه مورخ ۲۴/۱۲/۹۶ جنابعالی تحت عنوان جوابیه ای به علامرضا پاکدل هر چند از نظر محتوایی نیازی به پاسخگویی احساس نمی شود ولی از باب تمایز بین شعار و عمل نکات زیر را به عرض می رسانم.
۱- متاسفانه بازهم نوشته جنابعالی همچون سایر نوشته های عزیزان هم فکرتان بیش از ۵۰ درصد به تملق گویی و چاپلوسی جناب تاج گردون نماینده شهر اختصاص دارد که این دور از شان قلم است توصیه می کنیم حرمت قلم و قلم به دستان را نگه دارید.
۲- بهتر از به جای حنجره پاره کردن آن هم به جای استناد به مستندات و مقایسه برنامه و عملکرد استناد از عبارات احساسی و بی اساس مانند من لرم و از پشت کوه آمده ام و غیره ….. از همین آقای پاکدل می آموختند که چگونه بدون شعار مشکل فرودگاه گچساران را که مشابه مشکلات فرودگاه یاسوج بود حل کرد تا شاهد حوادث تلخی همچون حادثه منجر به فوت عزیزان هم وطن و هم استانی نباشیم.
۳- صحبتی از بی حرمتی کردید نمیدانم چرا ، ولی بی حرمتی در مرام پاکدل و دوستان وی که همه ما در این شهر کوچک می شناسیم نیست. بلکه بی حرمتی در مرام کسانی است که جانباز و ویلچری را زیر مشت و لگد می گیرند (البته این مورد رسانه ای شد اما همه ما می دانیم که چماق داران آقای نماینده چه ظلم هایی در حق مردم بی دفاع این شهر کرده اند) شک نکنید اگر روزی چنین خطایی از اطرافیان پاکدل سر بزند به دیار غربت کوچ می کند یا دیگر رو در روی همشهریان قرار نمی گیرند نه در کمال پررویی سعی در توجیه و حتی انکار این موضوع آن هم به صورت خانوادگی و سعی در انداختن این قصور به گردن یک جانباز که همه ما از خصوصیات اخلاقی آن باخبریم دارند.
۴- آیا نوشتن چندین صفحه مقدمه و چندین صفحه نقد پیرامون تنها یکی از موضوعاتی که پاکدل مطرح کرده “کلی گویی ” است؟ نقد به آن مفصلی را کلی گویی می فرمایید؟
۵- آیا به صفحات مجازی مربوط به اطلاعات پرواز و هوانوردی مراجعه کرده اید که چگونه نماینده شهرمان را بدلیل بیان یکسری اطلاعات نادرست در خصوص سرعت باد ۱۱۰ و غیره به تمسخر گرفته اند ؟ آیا نماینده ای که پشت تریبون مجلس به انتقاد از وزیر راه می پردازد نباید اطلاعات جامع و کاملی داشته باشد که من گچسارانی مقابل دوستان دانشگاهی خود اینگونه شرمنده نباشم و به عنوان یک لر زبان بنده را پشت کوهی خطاب کنند و بگویند وقتی نماینده شما تایید می کند که شما پشت کوهی هستید دیگر صحبتی باقی نمی ماند.
۶- باعث خوشحالی است و مهر تاییدی بر گفته های مستند پاکدل است که شما بدلیل استیصال در خصوص موضوعی اشاره نموده اید که بحث این نقد پاکدل نبوده ولی مطمئنا در آینده مفصلا تشریح خواهد شد.
۷- شما اگر واقعا وجود خارجی دارید و یک جو مردانگی در وجودتان هست یک مورد تاکید می کنم یک مورد مستند اعلام کنید که در ثبت احوال فامیلش را از پاکدل به چیزی دیگری تغییر داده تا ما هم برایمان روشن شود .
هرچند بسیاری از صحبت های شما کذب محض است اما به عنوان یک شهروند اگر جای پاکدل بودم نه تنها شکایت شما را می کردم بلکه نهادهای نظارتی و امنیتی را نسبت به اتفاقات فعلی در حوزه نفت و گاز گچساران هوشیارتر می کردم که اعتراضات نیروهای حراست اکنون فقط بخش کوچک و علنی از ضعف در حوزه منابع انسانی است که شاید کمی جلوتر بیشتر راجع به عمق نفوذ فامیلی خواص نزدیک به نماینده مردم گچساران و باشت درسایر بخش های این شرکت نیز بیشتر بشنویم .
سید علی حسینی
فرزند گچساران

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۴ responses to “تاج گردون و پاکدل از شعار تا عمل !!”

  1. Anonymous says:

    جناب پاکدل عزیز همه میدانند شما انسانی والا و شایسته هستین
    شان و منزلت شما خیییییلی بالاتر از این حرفاست و هرکجا باشید دعای خیر مردم گچساران بدرقه راه شماست
    و اما اقایونی که ب خود اجازه میدهید و نام پاکدل و پاکدل دوستان را به زبان می آورید ننگ برشما بااااااااااااااااااد
    نننننننننننننننننننننننگ

  2. گچساران says:

    درود بر شما آقای حسینی. همه از توان مدیریتی و دانش فنی پاکدل اطلاع دادند. تملق های بی اساسی که در این چند سال نثار نماینده شده تیشه به ریشه همه از جمله خود نماینده زده است ولی باز هم ادامه میدهند

  3. Anonymous says:

    پاکل زبان حقیقت است

  4. حقیقت گچسارانی says:

    دوستان عزیز شمارا به چند نکته حائز اهمیت اول اینکه بررسی کنید که تاجگردون در مسئله پتروشیمی پاسارگاد از چه مسائلی چشم پوشی نموده ودر واقع از ربیعی وزیر درخواست ودر صحن مجلس با طرح سوال استیضاح علنٵ باجخواهی نموده اند ٢_چرا تاجگردون از وجه تسمیه زشت وزننده پشت کوهی وقبل از آن من لرم استفاده نمود وچرا باز به وضوع به همکاران وملت ایران به این لقب کریح بسنده کرد وچرا نگفتند من از تبار سرداران مشروطه من از تبار سربازان جنگجوی چریکی جنگ تنگ تامرادی در مقابل حکومت رضاخانی قدعلم نموده چرا نگفتندکه شهرستان مظلوم گچساران ٢۵ درصدنفت ایران را داراست چرا نگفتند استان ک.ب در حیاط خلوت کشور قرارگرفته واین همه نعنت خدادادی نفت وگاز وچشمه وآبشاران وهزاران نعمت دیکر در استان ودر شهرستان گچساران ناشناخته مانده چرا در گفتهایشان بیشتر بو وخوی عزلت نشینی بود تا گفتاری آزادمدارانه،چرا سوار بر کرسی تبلیغات ورسانه ها بر طبل کارایی وتوانمندی خود میکوبند در صورتی که لقب میرشکار گچساران وباشت فاصله زیادی با کردار وشخصیت سیاسی زده او دارند چرا میخواهند وکالت خود در حوزه انتخابیه گچساران وباشت را رها کنند و به حوزه های دیگر استان آنهم شتابزده وسراسیمه قدرت وشوکت قدم گذارند،’اگر ایشان توانایی بر ادامه این راه دارند پس گزینه ای مستحق تر از مردم عزیز گچساران وباشت٣_این قال ومقال سیاسی در مجلس واستیضاح صوری وزیر یک حرکت نمادین برای جلب قاطبه قوم لر در مرکز استان شهرستان بویراحمد بیش نبوده برای جلب اکثریت مردم بویراحمد که هنوز به رجال سیاسی خودنه نگفته اند،این شخصیت به گمانم خودباخته نام وآوازه وقدرت شده ودر پایان این آری به رای در شهرستانهای بویراحمدودنا مثل ضرب المثل صدای دهل از دور شنیدن ربط زیادی دارد،پند واندرز مرا پذیرا باشید قبل از تکرار خسران که این اقدام شباهت زیادی به مهرهای سوخته سیاسی در استان دارد…والسلام من اتبع الهدی….ص.و

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *