آخرین اخبار

آقای تاجگردون لطفا برای منافع خاص پشت نقاب لر بودن سنگر نگیرید

طبیب زاده سوق برانگیختن احساسات مردم و ایجاد هیجانات کاذب سیاسی توسط سیاسیون با اسم دفاع از حق موجی در جامعه و نزد افکار عمومی راه می اندازد که می توان براحتی خود را در قلب هر کسی جا داد و هم در صدر اخبار بود و هم مظلومیت نمایی و حق به جانب باشید […]

اشتراک گذاری
15 March 2018
کد مطلب : 16353

طبیب زاده سوق

برانگیختن احساسات مردم و ایجاد هیجانات کاذب سیاسی توسط سیاسیون با اسم دفاع از حق موجی در جامعه و نزد افکار عمومی راه می اندازد که می توان براحتی خود را در قلب هر کسی جا داد و هم در صدر اخبار بود و هم مظلومیت نمایی و حق به جانب باشید یا به نوعی دیگر تجربه اینجانب نشان داده اگر سیاستمداری قصد دارد یا مجبور هست دروغ بگویید، جزئیات ناخوشایندی به آن اضافه میکند تا قابل باورتر شود و هر چه جزئیات دروغ بیشتر باشد،احتمال اینکه دیگران آن را باور کنند بیشتر است. زمانی که یک سیاستمدار در سخنرانی برای مستمعین جزئیات بیشتر و ناخوشایندی به آن اضافه می کند ، دیگران یک تصویر ذهنی واضح تر و قابل باورتر می شود. در نهایت اگر قصد داستان پردازی و تحریک احساسات باشد سعی میکنید خودش را مظلوم و حق بجانب جلوه دهید.
با این مقدمه مختصر بیست و دوم اسفند ۹۶ روزی بود که در تاریخ مجلس و سیاست کشور و استان ثبت و ضبط شد روزی که مشخص حق پیروز است.
روزی که یکی از نمایندگان استان در جلسه استیضاح وزیر کار تعاون با (در نظر گرفتن کلمه به کلمه مقدمه فوق برای خوانندگان عزیز) اگر چه موفق به استیضاح وزیر نشد اما به حداقل خواسته های خود رسید.
نماینده مردم گچساران و باشت برای پوشش ضعف عملکردی دوران نمایندگی خود (چون نمیخواهم در مسائل منطقه ای حوزه انتخابیه ایشان دخالت کنم وارد نمیشوم فقط در خصوص نقاب من لرم بحث را ادامه میدهم) با استفاده از نقاب و پوشش من لرم نشان داد اگر چه در بحث استیضاح وزرای رفاه و راه عملا هم از دولتمردان هم از فراکسیون امید و هم اصلاح طلبان کشور و استان شکست سنگینی خورد اما پیروزی نه چندان محکم و دلچسبی در نزد افکار عمومی که همیشه تحت تاثیر جو، هیجانات کاذب و احساسات هستند بدست بیارد که این در عالم سیاست بعنوان یک بازی برد باخت محسوب می شود هرچند این برد هم هنوز نقد نقد نیست و در دوره آتی انتخابات مجلس بروز عینی خواهد داشت اما باخت بصورت نقد و فی المجلس بهش تحمیل شد هر چند خارج از قاعده بازی، نتیجه بازی را نپذیرفت که این جزء جرزنی سیاسی محسوب نمی شود و می تواند زنگ خطری برای تیره کردن روابط دولت و مجلس بیش از پیش باشد.
نماینده گچساران که بر اساس عملکرد قومیتی خود در سطح استان بخاطر انتصابات، تقسیم بودجه و… تحت فشارهای بسیار زیادی بود با بزرگنمایی جمله من از قوم لرم توانست تا حدودی فشارها را در سطح استان در نزد افکار عمومی کم کند اما این افکار عمومی هست که نباید فریب موج، هیجانات کاذب واحساسات را بخورند بلکه باید بر اساس عملکرد جناب تاجگردون بررسی کند آیا واقعا ایشان تاکنون دلسوز همه قوم لر، همه فرزندان لر و همه جغرافیایی سیاسی استان لرنشین کهگیلویه و بویراحمد بوده است؟
با کنکاشی مختصر می توان فهمید این جمله بازی بیش نبوده است و حداقل سوابق تاجگردون در خصوص فرزندان لر$ این را نشان نمی دهد. و
جناب تاجگردون اگر لر بودند و افتخار لر بودن را یدک می کشید برای وزیر شدن سید ضیا هاشمی از فرزندان و نخبگان ایل بویراحمد یا سید محمد علی افشانی، سیدکامل تقوی نژاد و شجاع پوریان از ایل طیبی ذره ای تلاش میکردند تا امروز وزیری از فرزندان لر این استان می داشتیم که از نظر نگارنده از این تلاش ها تعمدأ صرف نظر میکند تا شخصی از فرزندان استان جایگاهی بالاتر از خودش در نزد دولتمردان و مردم استان نداشته باشد و در این فکر که شاید روزی خودشان رکورد اولین وزیر لر این استان را یدک بکشد زیرا سابقه تاجگردون از این خواسته ها پر است.
تاجگردون اگر لر بودند و افتخار به لر بودن در موضوع انتخاب شهردار تهران پشت افشانی لر را خالی، هوس سفره کارگزارانی و حمایت از مرعشی و نجفی نمیکرد که دست آخر هم از سفره رنگین آنها چیزی عایدش نشد چون کارگزاران از ایشان بسی زرنگتر و سیاستمدارترن
تاجگردون اگر لر بودند و به این افتخار می کردند برای همه ی بچه های لر کهگیلویه و بویراحمد همانند نیکبخت ها دنبال جایگاه های والا مثل معاونت وزیر و مدیرکل های پرنفوذ در وزارتخانه یا سازمان مهم مدیریت و برنامه و بودجه بودند نه فقط برای دلاویز و دلاویزهای گچساران و باشت آنهم محدود به قوم خودش.
تاجگردون اگر افتخار به لر بودن میکردن با یک دید آنهم فقط لر بودن اقدام به تقسیم بودجه برای لنده و باشت می کردند چون هر دو مناطق بسیار قدیمی لرنشین استان هستند
تاجگردون اگر افتخار به لر بودن میکردند نمیرفتند از ایلام استاندار بیاورد و بجای بچه های لر استان بگذارند و مانع استاندار شدن فرزندان لر همانند غریب پور ها در همین استان نمی شدند.
تاجگردون اگر لر بودند و به این مهم افتخار می کردند تمام فرزندان استان همانند مجید محنایی ها، مجید باقریان ها، نیک اقبال ها را لر می دیدند و تن به مهندس فیلی های غیربومی نمی دادند.تاجگردون و رسانه های اجاره ای تحت حمایتش اگر واقعا دلسوز قوم لر و زاگرس نشین ها هستند به توهین های دو مجری معروف تلویزیون در زمستان سال گذشته واکنش نشان می دادند و آن را محکوم می‌کردند.

بله جناب تاجگردون این روزها با سیاست هوشمندانه خوب با احساسات مردم بازی کردند و خود را پشت قو
قوم لر جا زدند و موج حمایت از خود را با علم و اطلاع از روند استیضاح به راه انداختند اما این افکار عمومی هستند که باید هوشمندانه به این مقوله توجه کنند. این سیاستمداران استان هستند که رویکرد ناصحیح ایشان را به اطلاع عموم برسانند.
یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد
آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود
حافظ

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *