آخرین اخبار

دیدار مجمع نمایندگان استان با معاون اول رییس جمهور

مجمع نمایندگان استان به همراه استاندار با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند

اشتراک گذاری
03 October 2016
کد مطلب : 1567

 

عصر امروز استاندار و مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با معاون اول رئیس جمهور درمحل نهاد ریاست جمهوری دیدار کردند.

معاون اول رئیس جمهور در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت‌های استان کهگیلویه وبویراحمد‌ اظهار داشت: این استان علی‌رغم برخورداری از نعمت‌های طبیعی و خدادادی فراوان متاسفانه از نظر توسعه جزء استان‌های کمتر توسعه یافته کشور است.

اسحاق جهانگیری با تاکید بر وجود ظرفیت‌های مورد نیاز برای توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: این استان از منابع طبیعی مختلف نظیر نفت، گاز، زمین حاصلخیز برخوردار است و با وجود نیروی انسانی تحصیلکرده، بسترهای لازم برای توسعه این استان فراهم است.

وی بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌ها و زیربناهای استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و افزود: یکی از پیش نیازهای توسعه، تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل است و با راه‌اندازی این گونه زیرساخت‌ها همچون راه، راه آهن و فرودگاه در این استان، بخش زیادی از پیش نیازهای توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم می‌شود.

جهانگیری همچنین با اشاره به ارائه گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مجمع نمایندگان استان در خصوص مشکلات استان خواستار تشکیل نشستی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه شد و افزود: نیازهای استان را در بخش‌های مختلف نظیر آب، صنعت، کشاورزی، پتروشیمی و طرح‌های آبیاری تحت فشار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های خوبی در حوزه تولید گیاهان دارویی برخوردار است و امیدوارم شاهد توسعه تولید گیاهان دارویی در این استان باشیم.

وی همچنین خواستار برگزاری همایش برای معرفی ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در این استان شد و گفت: با برگزاری چنین همایش‌ها و معرفی ظرفیت‌های استان به طور قطع شاهد حضور سرمایه گذاران در این استان هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به ظرفیت‌های استان و محرومیت تاریخی کهگیلویه وبویراحمد، تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه ویژه مسئولان در سطح کلان است تا بتواند جایگاه واقعی خود را آنگونه که شایسته مردم استان است پیدا کند.

نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اشاره به سفر اخیر هیئت دولت به استان  خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر و تکمیل زیرساخت‌های این استان از سوی دولت تدبیر و امید شدند.

۳۳۳۰۷۳۷-۵۴۰۳۶۶۸۳۳۳۰۷۳۷-۵۴۰۳۶۷۲۳۳۳۰۷۳۷-۵۴۰۳۶۷۱۳۳۳۰۷۳۷-۵۴۰۳۶۷۰۳۳۳۰۷۳۷-۵۴۰۳۶۶۹۳۳۳۰۷۳۷-۵۴۰۳۶۶۵۳۳۳۰۷۳۷-۵۴۰۳۶۶۷۳۳۳۰۷۳۷-۵۴۰۳۶۶۴

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *