آخرین اخبار

برگزاری یادواره شهدای صنعت نفت گچساران

فرمانده بسیج صنعت نفت گچساران از برگزاری یادواره شهدای صنعت نفت در ایام دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

اشتراک گذاری
01 February 2018
کد مطلب : 15067
فرمانده بسیج صنعت نفت گچساران از برگزاری یادواره شهدای صنعت نفت در ایام دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

 فردوس ناصرزاده با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامی داشتن دهه مبارک فجر اظهار کرد: شهدا مظهر قدرت جمهوری اسلامی در دنیا هستند و این انقلاب اسلامی حاصل ایثار و از خود گذشتگی ملت و به ویژه شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا است.

 فرمانده بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹، اولین هواپیماهای جنگنده رژیم بعثی، مراکز و تاسیسات صنعت نفت را مورد حمله قرار دادند و به این صورت صنعت نفت و کارکنان آن در صف نخست خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل در طول هشت سال دقاع مقدس قرار گرفتند و در بمباران‌های تاسیسات برای لحظه‌ای نگذاشتند شریان نفت متوقف شود.
دبیر یادواره شهدای صنعت نفت گچساران افزود: برگزاری یادواره شهدا بهترین راه برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان و انقلابی است و از این رو  باید یاد و خاطره شهیدان برای همیشه زنده بماند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره ۳۱ شهید بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: این مراسم با حضور و سخنرانی سردار حاج حسین دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده اسبق سپاه گچساران برگزار می شود.

ناصرزاده با اشاره به اینکه این یادواره روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه راس ساعت ۸:۳۰ صبح در تالار اجتماعات آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم با مداحی حاج ابوذر بیوکافی از قم و مجری‌گری عبدالغفور شیری و حضور شاعر حماسی حاج ابراهیم سنایی و با دعوت از حاجیه خانم اشرف السادات منتظری مادر شهید معماریان از قم و با حضور فرمانده بسیج شهید تندگویان برگزار می‌شود.
وی در پایان افزود: از کلیه مردم شریف گچساران، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران جهت شرکت در این محفل شهدا دعوت به عمل می‌آید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *