آخرین اخبار

کار بانک های استان واسطه گری شده است

کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در حالی برگزار شد که رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از عملکرد بانک ها انتقاد کرد و گفت : رسالت برخی از بانک ها واسطه گری شده است .

اشتراک گذاری
01 January 2018
کد مطلب : 13983

کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در حالی برگزار شد که رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از عملکرد بانک ها انتقاد کرد و گفت : رسالت برخی از بانک ها واسطه گری شده است .

در ابتدای این نشست ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در راستای بازسازی و نوسازی  واحد های تولیدی، ۳۴ واحد با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان به بانک ها معرفی شده است.

داریوش دیودیده افزود: از این تعداد تنها به سه مورد تسهیلاتی به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

دیودیده گفت: در مجموع ۷۰ واحد متقاضی بازسازی و نوسازی ثبت نام کرده اند و افزایش سرعت ارائه تسهیلات برای تحقق هدفگذاری ها ضروری است.

دیودیده از ثبت نام واحد های متقاضی تسهیلات در حوزه رونق گردشگری خبر داد و افزود: در همین راستا اقدامات لازم برای انجام مراحل ثبت نام به مانند حوزه تسهیلات رونق تولید انجام خواهد شد و تحقق توسعه گردشگری استان در این راستا دیده شده است.

در ادامه این نشست مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای دریافت تسهیلات رونق در بخش کشاورزی ۴۱۳ ثبت نام انجام شده است که از این تعداد ۲۰۷ مورد به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان توسط کارگروه تایید شده است.

جعفر گوهرگانی افزود: با معرفی ۱۷۵ مورد متقاضی تسهیلات به بانک ها تنها قریب به ۱۰ درصد پرداخت انجام شده است که فعالیت بهتر بانک ها در پرداخت تسهیلات ضروری است.

کار بانک های استان واسطه گری شده است

گوهرگانی خاطرنشان کرد: بانک ها باید در این حوزه پاسخگو باشند و اقدامات لازم را برای تحقق ارائه تسهیلات رونق در بخش کشاورزی انجام دهند.

در ادامه رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: اجرای یک برنامه مدون در راستای بررسی ارائه تسهیلات رونق تولید و نحوه مصرف و بکارگیری برای تولید و اشتغال ضروری است.

جبار کیانی پور افزود: در حوزه بازپرداخت ها جو عدم بازپرداخت حرکت ارائه تسهیلات را کند کرده است.

کار بانک های استان واسطه گری شده است

کیانی پور به تسهیلات ارائه شده رونق تولید اشاره کرد و گفت: اگر آمار بازگرداندن واحد ها به چرخه تولید محقق شده باشد، باید اشتغال زایی بالا در استان را شاهد باشیم و حرکت هدفمند در ارائه تسهیلات ضروری است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه رسالت برخی از بانک ها واسطه گری شده است، اظهار کرد: در حالی که  برخی از بانک ها منابع دارند،  نسبت به پرداخت تسهیلات اقدامات مناسبی را انجام نمی دهند.

وی بر رفع مطالبات اقتصادی مردم با تحقق تولید و اشتغال تاکید کرد و خواستار تلاش بیشتر برای دستیابی به توسعه شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *