آخرین اخبار

آقای استاندار آستین همت را بالا بزنید/رجز خوانی مدیران دردی از دردهای این مردم را دوا نمی کند

موضوع استخدام های فله ای و بدون ضابطه در استان همچنان سر دراز دارد. جوانان تحصیل کرده و بیکار استان کهگیلویه وبویراحمد این روزها نمی دانند به درد بیکاری خود گرفتار باشند یا گوش به رجز خوانی مدیران و مسئولین استانی بدهند.

اشتراک گذاری
25 December 2017
کد مطلب : 13748

 

رجز خوانی هایی که هر روز زخم کهنه بی عدالتی را در این استان تازه می کند و به نظر می رسد فریادرسی هم پیدا نخواهد شد.

هر چند که رئیس کل دادگستری استان چند وقت پیش از آماده شدن کیفرخواست علیه یکی از مدیرانی که دست به استخدام های بی ضابطه زده بود سخن گفت اما تا امروز هیچ خبری از وضعیت این پرونده منتشر نشده است تا مشخص شود که کدام مدیر متهم این پرونده بوده است . دستورات جدی و حاکمیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با این موضوع نیز احتمالا به فراموشی سپرده شد تا قانون گریزانی که بر مسند های قانونی نشسته اند آرام و بی صدا به رفتارهای غیر قانونی خود ادامه دهند.

دستگاههای بازرسی و نظارتی نیز تا کنون در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند تا مشخص شود که این دستگاهها نیز حداقل به بخشی از دغدغه های مردم در این زمینه توجه نموده اند. هر چند که برخی از مدیران در تلاشند که استخدام های فله و بی ضابطه را ساخته ذهن رسانه ها و خبرنگاران جلوه دهند اما باید پذیرفت که این معضل بیش از هر مساله دیگری روح و روان جامعه را آزرده و احساسات مردم را خدشه دار نموده است.

رجز خوانی امروز رئیس شورای شهر و مدیر کل بهزیستی استان ( برای دیدن جزئیات این موضوع کلیک کنید) فارغ از اینکه کدامیک راست می گوید و کدامیک اشتباه، می تواند نمونه کوچکی از بی عدالتی هایی باشد که در این میان بروز کرده است. اگر رئیس شورای شهر راست می گوید که سازمان بهزیستی به دنبال استخدام نورچشمی هاست که واسفا به حال کسانی که داعیه عدالت و برقراری عدالت را دارند که اینگونه در برابر بی عدالت ها سکوت کرده اند و اگر مدیر کل بهزیستی استان درست می گوید که رئیس شورای شهر به دنبال استخدام بستگان خود بوده است که مصیبتی بزرگتر است و می تواند مصداق عینی سوء استفاده از مقام و موقعیت باشد.

در هر حال این رجز خوانی ها نه تنها سودی به حال مردم این استان ندارد بلکه با کمال تاسف باید گفت که ترکهای دیوار اعتماد بین مردم و مسوولین را بزرگتر نموده و چنانچه برای این موضوع اقدامی جدی و عاجل از سوی متولیان و مسوولان صورت نگیرد این دیوار آوار خواهد شد.

حال که علی محمد احمدی در مدت کوتاهی که در استان سکان مدیریتی استان را در دست گرفته به خوبی نشان داده است که دردهای این مردم را بیش از دیگران شناخته است و توسعه و عدالت را در کنار همدیگر برای این مردم می خواهد. هر چند که مسیر تلاش برای برقراری عدالت همیشه پرسنگلاخ بوده اما این مردم امید دارند تا استاندار کهگیلویه وبویراحمد آستین همت بالا بزند و برای همیشه بی قانونی و قانون گریزی در استان به ویژه در زمینه استخدام های فله ای و بی ضابطه را قطع نموده و امیدوار باشد که مردم این استان از اقدامات قانونی و جدی ایشان حمایت خواهند کرد چرا که این اقدام موجب رضایت مردمی خواهد شد که رضایت خداوند را در پی خواهد داشت.

پوریا بامشاد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *