آخرین اخبار

برگزاری کارگاه های آموزشی شعر سپید و غزل در گچساران

کارگاه آموزشی شعر سپید وغزل توسط استاد برجسته شعر و ادبیات فارسی شهرستان برگزار میشود.

اشتراک گذاری
15 December 2017
کد مطلب : 13412

رئیس اداره ارشاد گچساران گفت:حسن بهرامی استاد برجسته شعر و ادبیات فارسی شهرستان که حائز چندین جایزه در سطح ملی شده است مدرس کارگاه های شعر سپید و غزل  است.

امیر حسین نوروزی با بیان  اینکه جامعه امروز نیازمند رشد مضاعف در حوزه شعر و ادبیات است، اظهار داشت: شعر ثروتی عظیم و میراثی گرانبها از فرهنگ تاریخ و تمدن ایران اسلامی برای نسل‌های آینده است.

رئیس ارشاد گچساران عنوان کرد: هنر سرودن شعر سترگ است که با لطافت تمام اعتلا و عظمت مردمان پاک سرشت ایران را می‌نمایاند و برای پایایی و پویایی نسل‌های آینده راهنمایی ارزشمند است.

نوروزی تاکید کرد: هر خدمتی به حوزه هنر و ادبیات خدمت به ارزش‌های معنوی و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است و با این دید باید انجمن‌های ادبی را گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی شعر سپید تا پایان آذرماه و کارگاه آموزشی غزل از ٢دی تا ١۴ دی در روزهای شنبه،سه شنبه و پنج شنبه ها از ساعت ۵تا ٧ عصر در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برگزار می شود افزود: تمرکز برنامه های اداره ارشاد به سمت ارتقا و توانمند سازی آموزشی شهروندان در رشته های گوناگون فرهنگی و هنری خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *