آخرین اخبار

اجتماع باشکوه بسیجیان در گچساران برگزار شد+تصاویر

همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، مجموعه پدخندق گچساران شاهد حضور منظم و با شکوه بسیجیان بود. در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، بسیجیان گچساران با تجمع در مجموعه ورزشی پد خندق این شهرستان با فریاد “لبیک یا خامنه ای، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل […]

اشتراک گذاری
26 November 2017
کد مطلب : 12942
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، مجموعه پدخندق گچساران شاهد حضور منظم و با شکوه بسیجیان بود.

در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، بسیجیان گچساران با تجمع در مجموعه ورزشی پد خندق این شهرستان با فریاد “لبیک یا خامنه ای، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ” با آرمانهای امام (ره) و شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

در این مراسم اقشار مختلف بسیجیان از گردان‌های بیت المقدس، الزهرا و امام حسین (ع) حضور داشتند و سردار خلیل موحد از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس سخنران ویژه این مراسم در گچساران بود.

حضور بسیجیانی از نسل‌های اول انقلاب در کنار نوجوانان بسیجی امروز جلوه‌های زیبایی از اقتدار و شکوه بسیجان دراین شهرستان را به نمایش گذاشت.

در این مراسم فرماندارگچساران،مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران،امام جمعه گچساران، رئیس دادگستری گچساران و جمع دیگری از مسئولین این شهرستان حضور داشتند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *