آخرین اخبار

عبور نو انقلابی ها از اصولگرایان

به شما توصیه کرده همراه با جریان نوانقلابی به روشنگری و برنامه‌های نو و جذب‌های جدید با منطق جریان انقلاب و نه اصولگرایی که آمیخته و مترادف شده با معامله گری! روی آورد تا شاهد رقابتی مطلوب در آینده باشیم.

اشتراک گذاری
25 November 2017
کد مطلب : 12877

مصطفی جوزانی
البته که رسالت خبررسانی و تحلیل وقایع و به روز رسانه‌ها را پاس می‌داریم. اما گاهی می‌بینیم برخی از همین رسانه‌ها عامداً یا با هدفی خاص سعی در التهاب آفریدن در سطح جامعه با بحث‌های بی مورد و انتخاباتی می‌کنند.
با این همه جبراً باید پذیرای آن‌ها باشیم.
در روزهای اخیر همزمان با گزارش کاری نماینده از سری گزارش‌های به اصطلاح دردی دوا نکن، مصاحبه ای با یدالله مرادی از سران تأثیر گذار جریان انقلابی انجام شد.
ایشان گزارشی از اهداف پیش روی جریان انقلابی را تشریح کردند.
و برنامه ریزی برای رسیدن به گزینه ای واحد و در عین حال با ثبات در همه مراحل دوران سیاسی.
او همچنین از پشیمانی برخی از به اصطلاح اصول گرایانی که در دوره ای خام در مطامع زودگذر و هضم در مواضع انقلابی و نمایشی آن دوره نماینده شدند، گفت و با تاکید بر اینکه آن‌ها چونان که در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد رئیسی دور هم جمع شده‌اند، به گفته خود پس پایبند به اصول هستند!
البته چون می دانیم جناب مرادی از تاثیرگذاران جریان انقلابی و از مهم‌ترین تصمیم گیران این جریان هستند، و هم در مواقعی دوستان ما در شورای مرکزی جبهه پایداری کشور از جمله مهندس محصولی و مهندس متقی‌فر بعد از آشنایی با ایشان خواستار این بودند که از وی به عنوان گزینه ای ایده آل و سازگار با مرام و مسلک، برای جریان انقلابی شهرستان و استان پیشنهاد دهیم که نپذیرفتند.
پس قبل از هر اشتباهی که در آینده بخواهد با دخالت برخی رخ دهد، با گفتن‌ها و شنیدن‌ها پیشگیر اشتباهات فرداها باشیم.
در قسمتی از مصاحبه وقاحت دوزیستان سیاسی را که خودشان مطرح کرده‌اند، نبودن کاندیدای لر نام بردید و بعد از آن مطرح کردید که گفته‌اند ما چون در ستاد رئیسی گرد آمده‌ایم پس بر اصول پایبندیم!!!
یاللعجب از تحلیل‌هایشان!
در کدام مرام و کدام اصول گفته‌اند فرق است مابین نژاد و قومیت؟
در کدام اصول گفته‌اند فرق است مابین لر و ترک؟ یا گرمسیر و سردسیر؟
جناب حاج مرادی بهتر می‌بود به آنان می‌فهماندی شاید هم فهمانده ای و در مصاحبه‌تان هم می‌گفتی اگر لر و ترک بودن، محل مناقشه است، پس وای به حال آن فهم وای به حال آن درک وای بر آن اصول!
هر چند به گمان نگارنده دیگر با این روند نه اصولی مطرح است و نه اصلاحی بلکه دورویی و با احساسات مردم بازی کردن بهترین راهکار هر نامزدی در آینده خواهد بود.
به هر حال در هر شرایطی جریان انقلابی می‌ماند و با هر برنامه سازنده و در ادامه آن با هر نتیجه ای به دنبال ادای تکلیف در خدمت نظام و انقلاب خواهد بود.
و اینطور هم نمی‌خواهیم با آمدن‌هایی و یا نیامدن‌هایی و بهانه‌های بنی اسرائیلی برخی خوشحال شویم یا ناراحت! تا به هر وسیله ای توسل جوییم برای کسب صندلی سبز بهارستان.
بنابراین به دور از هیاهوی رسانه ای و فحاشی پادوهای مجازی جریان حاکم، اقتضای نظام و جامعه دمکرات برگزاری انتخابات‌هاست برای دوئل راضیان به وضع موجود و ناراضیان از تبعیض موجود! که در این فضا می‌توان با زدودن افکار و برنامه‌های قدیمی و پوسیده و در عین حال شکل یافته در اذهان که یادگار انتخابات‌ها و ابزارهای اوایل انقلاب در استان و شهرستان است!
به شما توصیه کرده همراه با جریان نوانقلابی به روشنگری و برنامه‌های نو و جذب‌های جدید با منطق جریان انقلاب و نه اصولگرایی که آمیخته و مترادف شده با معامله گری! روی آورد تا شاهد رقابتی مطلوب در آینده باشیم.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۳ responses to “عبور نو انقلابی ها از اصولگرایان”

  1. جوانان انقلابی لیشتر says:

    اقای جوزانی شماازانقلاب چه میدونیدافرادبه اصطلاح اصول گرابه خودتان میچسپه این وصله یکی دیگه دنبال انقلاب بودحالا شمابچه هاکه به واسطه روابط به اینجامیرسید که گنده ترازدهنتون حرف بزنید بدون اصول گرایان خام نیستن که تن به عقایدوافکاربه ظاهراصول گرایی شماوامثال شمابدهند واون کسانی که به تاجگردون اعتمادکردن ایشون هم توانمندوهم انقلابی وهم خانواده شهیدمن به عنوان به قول شمابه اصطلاح اصول گراهمراه باهم نوعانم جواب این رفتاروگفتارتون روخواهیم داد

  2. جوانان انقلابی لیشتر says:

    این روبدون کسی ازشماوامثال شماتوجریان اصول گرایی توجه نخواهدکردشمادنبال پست ومطامع زودگذرهستید

  3. جوانان انقلابی لیشتر says:

    راه اصول گرایی راه افرادتوانمندنبایدجامعه روبه دست نااهلان سپردکسانی که میگن ماشاهرگ اصول گرایی هستیم وتصمیم گیرنده این جریان بدانندنسل امروزبه این اشخاص وفادارنخواهدبودکجایندببینندتوشهرستان چطوربه نام اصول گرایی دارندثروت اندوزی میکنن وبه راحتی پیروان خط امام ورهبری روکنارمیزنن من ازاین نگرانم ای کاش تاجگردون فقط یک جمله راعملی میکردتامجالی به حرفهای کزایی شمانمیدادم امابااینکه تمام فعالیتهای نماینده فعلی غیرقابل قیاس باگذشته است قطعادرعملکردوتوانمندی ایشان شک ندارم واینجانب باتمام احترامی که برای جناب مرادی قائل هستم اماازتحلیل وتفکرایشان به عنوان قطره ای ازجریان فکری اصول گرایی استقبال نمیکنم وبه گفته رهبری نه اصول نه اصلاح مهم حال افرادملاک خواهدبود

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *