آخرین اخبار

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز گچساران

پاسدار و رزمنده مدافع حرم در تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا با کمترین سن به جبهه های حق علیه باطل رفته و در این راه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و شهید شدند. وی بیان کرد: در شهرستان گچساران و باشت ۱۰۵ شهید دانش آموز وجود دارد. جواد باقرپوردر آئین […]

اشتراک گذاری
22 November 2017
کد مطلب : 12750

پاسدار و رزمنده مدافع حرم در تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا با کمترین سن به جبهه های حق علیه باطل رفته و در این راه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و شهید شدند.

وی بیان کرد: در شهرستان گچساران و باشت ۱۰۵ شهید دانش آموز وجود دارد.

جواد باقرپوردر آئین یادواره شهدای دانش آموز تصریح کرد: شهدا توانستند عمر و وقت با ارزش خود را با برنامه ریزی های منماسب در راه خدا وقف کنند.

باقرپور عنوان کرد: همه ما پیر و جوان وظیف داریم تا راه و تفکر شهدا را ادامه داده و از آرمانهای انقلاب دفاع کنیم.

وی گفت: بالا ترین و بهترین هدف واحد شهدا رساندن انسان به سمت کمال اخروی و دنیوی بوده است.

پاسدار و رزمنده مدافع حرم در تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: بسیج پایه محکم انقلاب اسلامی است.

باقر پور بیان کرد: دشمنان با ارائه و طرح توطئه های مختلف سعی در تضعیف و از بین بردن بسیج این پایه های محکم را در ایران اسلامی دارند.

وی افزود: شما دانش آموزان و نخبگان ایران اسلامی باید با هوشیاری کامل بتوانید به بهترین نحو به وظایف خود در مقابل شهدا عمل کرده و با پیشرفت های علیم و معنوی و اطاعت از ولی فقیه نقشه های دشمنان را خنثی کرده و به جامعه ایران اسلامی خدمت کنید.

پاسدار و رزمنده مدافع حرم در تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با پیشرفت تکنولوژی در عصر کنونی دشمنان ما نیز از راه جنگ نرم برای ضربه زدن به جوانان و جامعه اسلامی ایران استفاده می کنند.

باقر پور اضافه کرد: وابسته کردن جوانان ایران اسلامی به دنیای فضای مجازی و استفاده نادرست ازآن توسط برخی جوانان یکی از سلاح های جنگ نرم دشمنان است.

وی گفت: دور کردن جوانان ایران اسلامی از فرهنگ مهدویت یکی دیگر از اهداف شوم اروپا بوده که به جد آن را دنبال می کند.

پاسدار و رزمنده مدافع حرم در تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: غرب به خوبی می داند شیعه باید برای ظهور امام زمان(عج) بستر سازی را انجام دهد.

باقرپور عنوان کرد: انها به دنبال گرفتن تفکر اسلامی و مدویت از جوانان ما در ایران هستند.

وی افزود: وابستگی بسیار دانش آموزان ایران به فضای مجازی می تواند آنها را از پیشرفت های علمی و دینی باز دارد.

پاسدار و رزمنده مدافع حرم در تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهید تا روح، فکرو اعتقادات شما به سمت غفلت پیش برود.

باقر پور اضافه کرد: شما دانش آموزان با الگو قرار دادن شهدا و برنامه ریزی های مناسب و انتخاب مسیر درست باید درراه پیشرفت علمی گام بردارید.

یادواره شهدای دانش آموز گچساران به مناسبت هفته بسیج در دبیرستان دخترانه علم الهدی این شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی برگزارشد. گزارش از ندانعمتی

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *