آخرین اخبار

نفت و گاز گچساران آماده نبرد با استقلال خوزستان/پیشنهاد جالب سرمربی نفت وگاز به فدراسیون فوتبال

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت : با هدف اثبات شایستگی های این تیم در جام حذفی شرکت کردیم.

اشتراک گذاری
29 September 2016
کد مطلب : 1256

داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی با تیم استقلال خوزستان در جام حذفی افزود: دوست داشتیم مسابقات جام حذفی در گچساران با یک تیم لیگ برتری باشد.

یزدی تصریح کرد: حضور تیم های لیگ برتری در شهرستان ها کمک بزرگی به اشاعه فوتبال در شهرهای از نطر فوتبال کمتر توسعه یافته  خواهد کرد.

وی بیان کرد: بسیار خرسندم که نخستین بازی تیم نفت گچساران در جام حذفی با یک تیم خوزستانی شناخته شده و باتجربه است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: کادرفنی تیم فوتبال استقلال خوزستان تجربه چندین ساله در لیگ برتر دارد و شایستگی هدایت یک تیم لیگ برتری در آنها مشخص است.

وی در خصوص هدف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای شرکت در جام حدفی گفت: تیم نفت گچساران دارای کیفیت بالای است که حضور صداسیما و رسانه ها در یک بازی جام حذفی برای ظهور و بروز این شایستگی ها در جام حذفی بسیار موثر است.

یزدی افزود: با برنامه ریزی که از سوی کادر مدیریتی و فنی تیم نفت و گاز گچساران تدارک دیده شده است سعی و تلاشمان بر این بوده که تیم پرقدرتی راهی مسابقات جام حذفی کنیم و امیدواریم این دوره گذار زودتر سپری شده و به بلوغ اصلی تیم نزدیکتر شویم.

وی در پایان از فدراسیون فوتبال درخواست کرد: در بازی های سال آینده جام حذفی به گونه ای برنامه ریزی شود که تیم های لیگ برتری بعنوان مهمان در شهرستان های که از نظر فوتبالی کمتر توسعه داشته اند حضور پیدا کنند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *