آخرین اخبار

چرا لرها وزیر نمی شوند

چه میشد اگر جناب هاشمی لر زبان که به گفته جناب مطهری قابلیت و توان وزیر علوم شدن را داشتند را از جایگاهی بالاتر از سرپرستی می دادید؟

اشتراک گذاری
31 October 2017
کد مطلب : 12363

اعظم کاظمی

کهگیلویه و بویراحمد ، مردم سلحشور ، لرهای بی غل و غش ، مردم غیور ، شجاعان جان بر کف و…

جناب رئیس جمهور چرا تا به وقت انتخابات نزدیک میشوید از این دست کلمات جهت تحریک غیرت لرتباران بسیار استفاده می نمایید تا آنجا که استان من یکی از بیشترین آمارها را در شرکت در انتخابات ریاست جمهوری کسب میکند اما به وقت بازدید های استانی ، ما را در رده ی آخرین استان جهت شرف حضور انتخاب می کنید؟ جناب رئیس جمهور مردم من هنوز در یک خط راه آهن با استانهای مجاور شریک نیستند پس انتظار بسیار زیادی بود اگر میخواستیم یک لر در میان لیست وزرایِ پیشنهادی معرفی به مجلستان می بود!

برای اکثر وزرا مهره ها را جابجا کردید و از این کرسی به آن کرسی هر کدام جایشان را عوض کردید اما خودشان را نه ؛ چه میشد اگر جناب هاشمی لر زبان که به گفته جناب مطهری قابلیت و توان وزیر علوم شدن را داشتند را از جایگاهی بالاتر از سرپرستی می دادید؟

جناب رئیس جمهور ما لرزبانان همیشه زبان اعتراضمان کوتاه بوده آنقدر کوتاه که بدلیل غفلت مسئولین از استان ما ،همیشه یکی از بالاترین آمارها را در نرخ بیکاری کشوری داشته ایم!

ما لر زبانان توان دفاع از مرز و بوم های کشورمان را با جان و مال و خون خود داریم اما آنقدر در دفاع از مرزهای کشوری غرق شده ایم که گاها مسئولان نیز فراموش میکنند استان های لرنشین هم حق توسعه دارند!

مردم لر زبان من برادری خود را بارها و بارها هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم در سالهای پیروزی انقلاب بارها و بارها به ولی امر مسلمین و تمامی مسئولین کشوری و رؤسای جمهور ایران اسلامی اثبات کرده اند اما چرا به وقت انتصاب وزرا هیچ نامی از برادران و خواهران لر زبانم هیچ جایی از لیست پیشنهادی شما نیست؟

استان من افراد نخبه و اندیشمند با تحصیلات عالیه ی بسیار بالایی تحویل ایران اسلامی و حتی کشورهای اروپایی داده اما بی مهری مسئولان انگار قرار نیست سایه اش را از سر استان کم کند! که اگر اینطور نبود میان اینهمه دانشمند و اندیشمند یکیشان را در کنار خود و به جهت خدمت رسانی به مردم ، در کابینه خود دخالت می دادید !

اگر استان من به لحاظ پیشرفت و تخصیص بودجه و امکانات میان دو استان صنعتی اصفهان و فارس روز به روز سیر قهقرایی را با سرعت بیشتری طی می کند ، اگر مردم من هر روز بیشتر از قبل با فقر دست و پنجه نرم میکنند همه از لطف بی مهری مسئولان است .

جناب رئیس جمهور نفت استان ما را ملی اعلام کردند کاش آمار بیکاری جوانان هم شهری ام نیز ملی میشد!

کاش فقر مردمم نیز ملی میشد!

کاش به جای مهر در شناسنامه ام در روز رای گیری میزان خدماتی که از استانم دریغ شده را در آن ثبت می کردند!

جناب رئیس جمهور واژه ی محروم برای خیلی از استانها شاید یک واژه ی ادبیاتی صِرف باشد اما برای من معادل با گذران زندگی یک ماهِ اکثریت مردم با چهل هزارتومان یارانه است!

فقر برای من و مردمم چون هوویی است که تا دَمِ مرگ پا را از گلوگاه حیاتمان برنمیدارد!

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ responses to “چرا لرها وزیر نمی شوند”

  1. دکتر فرحام says:

    با سلام
    نویسنده محترم علتش از همین مرکز استان و مردم این استان هست جز تخریب مدیرانش در تمام سطوح چیز دیگری ندارند مکاتبات علیه همدیگر وهر وزارت خانه بروید میگویند ار دست نامه ها و تهمت های این استان کجا برویم بله مقصر خود ما هستیم که به نوعی همدیگه را میفروشیم مبادا یک هم شهری یا استانی به جایی برسد

  2. درود says:

    از ماست که برماست

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *