آخرین اخبار

دیدار تاجگردون با خادمی در لرستان/جای خالی اعضاء کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در استان رئیس این کمیسیون + (عکس)

اعضاء کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی وارد استان لرستان شدند و در بدو ورود مورد استقبال دکتر خادمی استاندار قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
05 October 2017
کد مطلب : 11688

اعضاء کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی وارد استان لرستان شدند و در بدو ورود مورد استقبال دکتر خادمی استاندار قرار گرفتند.

غلامرضا تاجگردون و سید موسی خادمی در این دیدار با هم گفت و گو کردند اما هنوز مشخص نیست این گفت و گو حول چه محورهایی بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان هیئت رئیسه، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس به استان لرستان سفر کردند.

حسین سلاحورزی با بیان اینکه  هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس دعوت امروز چهارشنبه ۱۲ مهر ماه به استان لرستان سفر کردند افزود: با توجه به تاثیرگذاری کمیسیون‌ مربوطه در بحث بودجه و برطرف کردن مشکلات اقتصادی از این هیئت دعوت به عمل آمد تا به استان سفر کرده و  از نزدیک با وضعیت اقتصادی و مشکلات لرستان آشنا شوند.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان در رابطه با برنامه سفر هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در استان نیز عنوان کرد: دیدار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی لرستان و شرکت در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از برنامه‌های این سفر دو روزه است.

وی بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های مذکور هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در همایش “بررسی راهکارهای توسعه لرستان” نیز حضور پیدا کردند.

 تاجگردون میهمان خادمی / بررسی مشکلات اقتصادی لرستان توسط تاجگردون و هیات همراه
 
 غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برنامه‌های کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در سفر به استان لرستان، اظهار داشت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه بر مبنای برنامه‌های خود که شامل بازدید از استان‌ها، دیداربا مسئولان شورای برنامه ریزی، استاندار و فعالان اقتصادی استان‌ها است، به استان لرستان سفر کرده‌اند.رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این سفر به میزبانی اتاق بازرگانی استان و به دعوت نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است، گفت: در این سفر طی جلساتی که با فعالان اقتصادی داریم مشکلات و مسائل آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نماینده مردم گچساران و باشت  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سفر به استان لرستان دو روزه است، خاطرنشان کرد: در این سفر از برخی از پروژه‌های این استان بازدید داریم و همچنین به موضوعات بودجه‌ای و نظارتی رسیدگی می‌کنیم.

حال این سوال اینجا مطرح می شود که غلامرضا تاجگردون که خود رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی است چرا تاکنون اعضای این کمیسیون را برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت نکرده است تا مشکلات اقتصادی این استان محروم را بررسی و چاره ای برای بیکاری که معضل اصلی این استان است بیندیشند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *