آخرین اخبار

توزیع لوازم التحریر بین دانش آموازان توسط موسسه خیریه امام علی(ع) در گچساران +تصاویر

طی مراسمی با حضور و همکاری مسلم کرمی عضو شورای شهر دوگنبدان  موسسه خیریه امام علی به مدیریت اقای پشتدار بسته های لوازم التحریر را به تعداد دانش آموزان مدرسه ابتدایی دوازده فروردین  اهدا کرد. سخنگوی شورای اسلامی شهر دوگنبدان طی سخنانی دانش آموزان را ترغیب به تحصیل و کسب علم کرد . مسلم کرمی […]

اشتراک گذاری
04 October 2017
کد مطلب : 11615

طی مراسمی با حضور و همکاری مسلم کرمی عضو شورای شهر دوگنبدان  موسسه خیریه امام علی به مدیریت اقای پشتدار بسته های لوازم التحریر را به تعداد دانش آموزان مدرسه ابتدایی دوازده فروردین  اهدا کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر دوگنبدان طی سخنانی دانش آموزان را ترغیب به تحصیل و کسب علم کرد .

مسلم کرمی گفت: آینده دانش آموزان به دست خود آنهاست اگر در فراگیری دروس کوشا باشید و در این راه از راهنمایی اولیا و مربیان استفاده کنید در واقع آینده خوبی را برای خود تضمین کرده اید.
عضو شورای شهر دوگنبدان در حاشیه این مراسم ساده و زیبا گفت: از خیرین میخواهم اگر مقدور باشد به مدارس کمک کنند که این کار هم زیبا و هم اثر گذار است.

پشتدار مسول موسسه خیریه امام علی هم با بیان اینکه این نهاد بضاعت زیادی ندارد و باید جوابگوی خانواده های بی بضاعت زیادی باشد از شهروندان خواهش کردند به این موسسه در این راه کمک کنند و در برنامه های این چنینی مشارکت کنند.

گزارش و عکس ؛سیدبهادر موسوی

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *