آخرین اخبار

درگیری فیزیکی برای انتخاب شهردار در یکی از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

پس از گذشت قریب به یکماه از آغاز بکار شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور و انتخاب شهرداران، شورای شهر سوق که از ۵ عضو تشکیل می شود. بدلیل اختلافات شدید در بین اعضا نتوانسته بود شهردار منتخب را انتخاب که این مهم در طول ماه اخیر باعث اخلال در روند امورات شهر و […]

اشتراک گذاری
18 September 2017
کد مطلب : 11304

پس از گذشت قریب به یکماه از آغاز بکار شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور و انتخاب شهرداران، شورای شهر سوق که از ۵ عضو تشکیل می شود.

بدلیل اختلافات شدید در بین اعضا نتوانسته بود شهردار منتخب را انتخاب که این مهم در طول ماه اخیر باعث اخلال در روند امورات شهر و  شهرداری،دخالت افرادی خارج از شورا در تصمیم گیری امر شهرداری و پررنگ تر شدن اختلاف بین اعضا شد تا اینکه امروز در صحن شورای شهر و در جلسه انتخاب شهردار  درگیری شدید و غیراخلاقی بین دو عضو در گرفت تا جایی که کار به شکایت و ورود نیروی انتظامی بخش سوق کشید.

بنا بر این گزارش یک منبع آگاه از سوق پس از اینکه یک تن از اعضای شورا به نشانه اعتراض به نحوه انتخاب شهردار از امضاء صورتجلسه  امتناع نمود عضو دیگر شورا با وی به بحث،جدل و گفت و شنود پرداخته سپس با هم درگیری فیزیکی پیدا کرده اند.

در این جلسه سه عضو شورای شهر سوق به مهندس عیسی غندی برای شهردار شهر سوق رای دادن؛ که به دلیل درگیری جلسه نا تمام ماند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *