آخرین اخبار

واکنش تند عضو شورای شهر دوگنبدان به انتخاب شهردار در جلسات خانگی

تصمیمات شورا فقط در ساختمان شورا قانونی است ولی برخی از آقایان در روزهای گذشته در خانه های خود تصمیماتی گرفته اند که این تصمیم ممکن است صدمات زیادی را به این شهر وارد کند.

اشتراک گذاری
23 August 2017
کد مطلب : 10769

به گزارش ۱۹ آبان عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گچساران با انتقاد شدید از نحوه انتخاب شهردار تاکید کرد: برخی از آقایان دنبال بخشی نگری هستند که این زنگ خطری برای این شهر بوده و خطرناک است.

رمضان عباسی گفت: من پرچم دار مبارزه با مباحث قومیتی و سیاسی هستم ولی برخی از آقایان پا را از مباحث قومیتی و سیاسی فراتر گذاشته و در حال دامن زدن به بخشی نگری هستند.

این عضو شورای شهر گچساران اظهار داشت: تصمیمات شورا فقط در ساختمان شورا قانونی است ولی برخی از آقایان در روزهای گذشته در خانه های خود تصمیماتی گرفته اند که این تصمیم ممکن است صدمات زیادی را به این شهر وارد کند.

عباسی بدون ذکر نام اعضای شورای شهر بیان داشت: من تحت هیچ شرایطی در بخشی نگری این آقایان شرکت نکرده و همچنان در تلاشم تا سایه مباحث قومیتی و سیاسی از روی شهرداری برداشته شود ولی برخی از اعضای شورا در عمل در حال تحقق بخشی نگری در شهرداری هستند.

وی گفت: امروز عصر معارفه اعضای جدید شورا در فرمانداری گچساران با حضور نماینده برگزار می شود و بعد از آن باید اعضای شورا برای انتخاب هیات رئیسه تشکیل جلسه دهند.

عباسی تصریح کرد: پس از انتخاب هیات رئیسه باید یکی از کارکنان شهرداری به عنوان سرپرست انتخاب شود که برخی از اعضای شورای شهر مخالف انتخاب سرپرست هستند .

این عضو شورای شهر گفت: تحت هر شرایطی به رای شورای شهر در خصوص انتخاب شهردار احترام می گذارم ولی اگر آقایان با بخشی نگری رای دادند ما هم از این به بعد کار خودمان را می کنیم.خبردنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *