آخرین اخبار

برقراری مستمری ۵ هزار نفر از جامعه پشت نوبتی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد / احداث سالن ورزشی ویژه معلولان در استان ضرورت دارد

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سایه رویکرد محرویت زدایی دولت مردمی سیزدهم این سازمان امسال در استان توانست پس از سال های سال برقراری مستمری پنج هزار نفر از افراد جامعه هدف پشت نوبتی را انجام دهد.

اشتراک گذاری
19 August 2022
کد مطلب : 106479

؛مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سایه رویکرد محرویت زدایی دولت مردمی سیزدهم این سازمان امسال در استان توانست پس از سال های سال برقراری مستمری پنج هزار نفر از افراد جامعه هدف پشت نوبتی را انجام دهد.
به گزارش ۱۹ آبان ، محمد کریم آریا گفت: ۴۰ هزار خانوار شامل معلول و مددجو تحت پوشش بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
وی افزود: تعداد سه هزار و ۳۸۵ نفر و خانوار ( معلول و از کارافتاده) پشت نوبت قرار دارند.
مدیرکل بهزیستی استان افزود:برای برقراری مستمری این پشت نوبتی ها سازمان نیازمند اعتبار و توجه ویژه دولت است.
آریا بیان کرد: یکی از ضرورت هایی که در استان وجود دارد احداث سالن ورزشی ویژه معلولان است، معلولان این استان موفق به کسب رتبه های برتر در رقابت های مختلف ملی، جهانی و المپیک، شده اند و ایجاب می کند که سالن ورزشی مخصوص به خود را داشته باشند.

آریا با اظهار اینکه «قهرمانان جهان ناشنوایان، قهرمانان المپیک، اقای گل و فنی ترین بازیکن فوتسال و موارد دیگر همه از این استان بوده اند» افزود: اما برای احداث سالن ورزشی در استان قدمی برداشته نشده است.
مدیرکل بهزیستی استان عنوان کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری سازمان بهزیستی و جامعه هدف گسترده سازمان در بحث مشارکت های مردمی توانستیم مشارکت خوبی داشته باشیم.
وی اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال ۱۱ هزار درصد سال ۱۴۰۰ یعنی ۱۱۰ برابر سال گذشته سازمان توانسته مشارکت نقدی و غیر نقدی داشته باشد.
آریا گفت: این آمار در سطح استان تاکنون بی نظیر بوده است اما همچنان با توجه به فقر و عمق محرومیت مردم این موارد جوابگو نیست.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *