آخرین اخبار

اعلام اسامی نفرات راه یافته به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اسامی نفرات راه یافته به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

اشتراک گذاری
18 August 2022
کد مطلب : 106423

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی اسامی نفرات راه یافته به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

مدیرکل اوقاف و امور کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بخش برادران در رشته قرائت تحقیق مجتبی شعبانی و مجتبی خادمی از شهرستان گچساران ،  علی نادری از شهرستان کهگیلویه و آقایان علیرضا مسیح پور ، سید رضا رضوی و حامد نجاتی از شهرستان بویراحمد به مرحله استانی راه یافتند و در رشته قرائت ترتیل، مجتبی ضرغامی از شهرستان بویراحمد، علی حیاتی مقدم از شهرستان دنا و مهدی شعبانی و حسن عسکرزاده از شهرستان گچساران و جواد دستخون از شهرستان کهگیلویه و  سید افشین طباطبایی از شهرستان بهمئی به مرحله استانی راه یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بخش برادران رشته حفظ کل امین عباس پور کازرونی از شهرستان بویراحمد به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافت.

 نصیرالاسلامی عنوان کرد:  در بخش خواهران در رشته قرائت تحقیق سرکار خانم حمیده مسیحی نژاد از شهرستان کهگیلویه و سرکار خانم سکینه دستاریان از شهرستان بویراحمد به مرحله استانی راه یافتند، همچنین در رشته قرائت ترتیل سرکار خانم مبارکه دست افکن از شهرستان دنا و سرکار خانم ثریا الهی از شهرستان بویراحمد در مرحله استانی شرکت می‌کنند. 

نصیرالاسلامی گفت: در رشته حفظ پنج جزء سرکار خانم راضیه اسدی از شهرستان بویراحمد و در رشته حفظ ده جزء سرکار خانم سیده نرجس نامی عنا از شهرستان گچساران به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافته‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در رشته حفظ بیست جزء سرکار خانم زینب امیله از شهرستان گچساران و سرکار خانم کبری پیشرو ، سیده مریم زکی پور ،زینب سادات محمدی نسب ، سیده شهلا حسینی و کلثوم رضایی از شهرستان بویراحمد به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا کردند.

 نصیرالاسلامی عنوان کرد: در رشته حفظ کل سرکار خانم فاطمه محمودی ، ناهید اژدری و سیده صدیقه دیورخش از شهرستان بویراحمد و سرکار خانم مینا چراغی از شهرستان دنا به مرحله استانی راه یافته‌اند.

وی عنوان کرد: مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران دهم شهریور سال جاری و بخش خواهران یازدهم شهریور ماه سال جاری در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع)  شهرستان بویراحمد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *