آخرین اخبار

ژنرال اصولگریان می آید؟

مصطفی جوزانی دبیر جبهه پایداری  نوشت: زمان مناسبی برای درگیر نمودن اذهان در جهت انتخاباتی کردن فضا و جو جامعه نیست و اصولا آن را نمی پذیرم. اما از آنجایی که اصل پذیرفته شده و جبر دنیای سیاست است. و از همه مهمتر بعد از انکه رسانه ها به امر معرفی گزینه های محتمل مجلس […]

اشتراک گذاری
31 July 2017
کد مطلب : 10128

مصطفی جوزانی دبیر جبهه پایداری  نوشت:

زمان مناسبی برای درگیر نمودن اذهان در جهت انتخاباتی کردن فضا و جو جامعه نیست و اصولا آن را نمی پذیرم.
اما از آنجایی که اصل پذیرفته شده و جبر دنیای سیاست است. و از همه مهمتر بعد از انکه رسانه ها به امر معرفی گزینه های محتمل مجلس در شهرستان، در بود و نبود نماینده فعلی پرداختند.
گذرا به این بخش مهم خواهیم پرداخت چه بسا در آینده چالشی مابین جریان ارزشی و اصولگرا به وجود آورد. و آن هم تکاپو و تقلای گزینه های نام برده بوده است. در انتخابات گذشته و تصمیم عجولانه در معرفی گزینه واحد جریان برای رقابت با نماینده فعلی و پرداخت هزینه تا سالیان سال، دیگر جریان انقلابی ظرفیت ندانم کاریها و نه شکست را نخواهد داشت. بنابراین با توجه به واقعیت و قدرت نماینده فعلی و ریشه دواندن آن، بهتر است افسرانی که نگاهی به آینده و انتخابات دارند، فعلا به فکر ارتقا درجات خود مانده و میدان را برای ژنرالی که سابقه نمایندگی در گذشته را هم دارد خالی و پرچالش نکنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *