آخرین اخبار

واکنش تاجگردون به کاهش بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد

مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد اول مردادماه امسال از کاهش ۴٫۴ بیکاری در این استان در سه ماهه اول ۹۶ خبر دادند.

اشتراک گذاری
29 July 2017
کد مطلب : 10016

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به این سوال که آیا آمار کاهش بیکاری ۴٫۴ درصدی بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد تایید است؟ گفت: این سوال را باید مسئولان و متولیان امر اشتغال در استان پاسخ دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ۱۹ آبان مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد اول مردادماه امسال از کاهش ۴٫۴ بیکاری در این استان در سه ماهه اول ۹۶ خبر دادند.

غلام‌رضا تاجگردون در پاسخ به این سوال  که آیا آمار کاهش بیکاری ۴٫۴ درصدی بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد تایید است؟ اظهار داشت: این سوال را باید مسئولان و متولیان امر اشتغال در استان پاسخ دهند.

به گزارش تسنیم، سوم مردادماه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تسنیم گفت: براساس طرح آمارگیری نیروی کار در بهار ۹۶ نرخ بیکاری استان ۴٫۴ درصد کاهش یافت.

مجید محنائی اظهار داشت: براساس طرح آمار، که به صورت فصلی انجام می‌گیرد  نرخ بیکاری استان در بهار  سال گذشته ۱۶٫۴ درصد بوده که در بهار ۹۶ خوشبختانه به ۱۲ درصد رسیده است.

وی عنوان کرد: این وضعیت مهر تاییدی بر کاهش قابل توجه نرخ بیکاری سال ۹۵ در مقایسه با سال ۹۴ را نشان می‌دهد که در سطح کشور با فاصله معنی داری مقام اول را در کشور داشته‌ایم.

محنائی ابراز کرد: متوسط نرخ بیکاری کشور در بهار ۹۶ نسبت به بهار ۹۵ با ۴٫درصد افزایش همراه بوده و نرخ بیکاری سال ۹۵ استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۳٫۳ درصد بوده که نسبت به سال ۹۴ حدود ۴٫۴ درصد کاهش یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به بهره برداری رسیدن طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی، سفر ریاست جمهوری، فعالیت‌های هلدینگ‌‍های اقتصادی، توجه به اقتصاد مقاومتی و تلاس و هماهنگی تیم اقتصادی تحت مدیریت استاندار از جمله دلایل این کاهش بیکاری است.مهردنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *